بررسی و مقایسه آمیخته بازاریابی ۴ – پی در بانک های دولتی و خصوصی – مطالعه موردی: بانک ملی و بانک پاسارگاد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی و مقایسه آمیخته بازاریابی ۴ – پی در بانک های دولتی و خصوصی – مطالعه موردی: بانک ملی و بانک پاسارگاد دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی و مقایسه آمیخته بازاریابی ۴ – پی در بانک های دولتی و خصوصی – مطالعه موردی: بانک ملی و بانک پاسارگاد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و مقایسه آمیخته بازاریابی ۴ – پی در بانک های دولتی و خصوصی – مطالعه موردی: بانک ملی و بانک پاسارگاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی و مقایسه آمیخته بازاریابی ۴ – پی در بانک های دولتی و خصوصی – مطالعه موردی: بانک ملی و بانک پاسارگاد :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
هدف از این مطالعه، بررسی و مقایسه آمیخته بازاریابی ۴- پی در بانک های دولتی و خصوصی در استان مازندران میباشد که برای این منظور بانک های ملی ایران و پاسارگاد انتخاب شده اند. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی است و به لحاظ جمع آوری داده ها از نوع تحقیقات توصیفی است. در این تحقیق روش جمع آوری، کتابخانه ای و میدانی بوده و ابزار پرسشنامه محقق ساخته ۴پی بوده که آلفای کرونباخ ۰/۸۶ بوده است. داده های جمع آوری شده با استفاده از آمار توصیفی و آمار استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج نشان داد بین میزان آمیخته بازاریابی در بین بانک های دولتی و خصوصی تفاوت معنی داری وجود دارد. همچنین در بین ابعاد ترفیع و توزیع نیز در بین بانک های دولتی و خصوصی تفاوت معنی داری وجود داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.