مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی در مجتمع صنعتی دوچرخه سازی قوچان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی در مجتمع صنعتی دوچرخه سازی قوچان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی در مجتمع صنعتی دوچرخه سازی قوچان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی در مجتمع صنعتی دوچرخه سازی قوچان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه موردی مصرف کنندگان محصولات لبنی در مجتمع صنعتی دوچرخه سازی قوچان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

مطالعه فرایند های تصمیم گیری مصرف کننده از آنجایی اهمیت می یابد که تحولات پیچیده جهانی در تمامی زمینه ها و همچنین در زمینه بازاریابی ، بازاریابان را وادار نموده است تا فعالیتهای خود را هدفمند نمایند .در دنیای رقابتی امروز مشتریان در کانون اصلی توجه شرکتها قرار دارند. لازمه جلب رضایت مشتریان برآورده ساختن کامل نیازهای آنها و شناسایی دقیق خواستهها، انتظارات،تمایلات، تواناییها و محدودیتهای آنها در خرید محصولات است. با دستیابی به چنین اطلاعاتی میتوان عوامل تأثیرگذار بر رفتارمصرفکنندگان را به خوبی تشخیص داد و در اتخاذ تصمیمات بازاریابی شرکتها از آن استفاده کرد. بنابراین محصولات شرکتها بایدمطابق با مزایای مورد انتظار مشتریان باشد .در این راستا شناخت ابعاد مختلف گرایش خریدار و تعیین ارتباط بین آنها با عناصر آمیخته بازاریابی ضروری است.توجه روز افزون به محیط زیست باعث شده است تا توجه به محصولات سبز و رفتار خریداران نسبت به مصرف این محصولات مورد توجه قرار گیرد . نگرانی ها نسبت به محیط زیست در بین صاحب نظران بازاریابی باعث شده است که بدنبال مفاهیم جدیدی در بازاریابی باشند ، مطالعات نشان داده که اهمیت مصرف محصولات سبز در بین کارکنان مجتمع صنعتی دوچرخه سازی مورد توجه است و نگرانی های زیست محیطی و درک مشکلات آن در ایجاد تمایل به خرید محصولات سبزموثر است به همین منظور بررسی مزایای این پدیده نوین و عناصر آمیخته آن بر رفتارخرید مصرف کنندگان سبز هدف این پژوهشمی باشد هدف این مقاله بررسیی عوامل آمیخته بازاریابی در رفتار خرید مشتریان محصولات سبز و بطور موردی محصولات لبنی است ، دراین مقاله معیارهای آمیخته بازاریابی مدنظر بوده اسیت . در این تحقیق از روش توصییفی ، کتابخانه ای استفاده شده است و آمارو اطلاعات این پژوهش از طریق پرسشنامه جمع آوری شده است . جامعه آماری مورد نظر ۱۱۶نفر از مصرف کنندگان فراورده های لبنی مجتمع صنعتی دوچرخه سازی قوچان می باشد .پس از جمع آوری داده ها تجزیه و تحلیل داده ها از طریق آمار استباطی وآمار توصیفی انجام شده است . در نتیجه پژوهش مشخص شد که متغیرهای آمیخته بازاریابی سبز بر رفتار مصرف کنندگان تاثیرگذار است و بین عناصر آمیخته بازاریابی سبز و رفتار مصرف کنندگان محصولات سبز رابطه مثبت و معنا داری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.