بررسی تاثیر هوش زمانی بر مشتری گرایی از دیدگاه مدیران ذر شرکت های بیمه ای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر هوش زمانی بر مشتری گرایی از دیدگاه مدیران ذر شرکت های بیمه ای دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر هوش زمانی بر مشتری گرایی از دیدگاه مدیران ذر شرکت های بیمه ای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر هوش زمانی بر مشتری گرایی از دیدگاه مدیران ذر شرکت های بیمه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر هوش زمانی بر مشتری گرایی از دیدگاه مدیران ذر شرکت های بیمه ای :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
این تحقیق با هدف بررسی ارتباط بین هوش سازمانی بر مشتری گرایی در شرکت های بیمه ای به انجام رسید. مکان انجام تحقیق، شعب دو شرکت بیمه ای یعنی بیمه آسیا و بیمه ملت در استان خراسان رضوی(ایران) بود و مدیران ارشد ومیانی آنها به عنوان جامعه اماری(۱۹۲نفر) در نظر گرفته شدند. داده ها از طریق پرسشنامه جمع آوری گردید و با استفاده از آزمون های همبستگی و رگرسیون مورد آنالیز قرار گرفت. نتایج نشان داد که اغلب ابعاد هوش سازمانی با مشتری گرایی دارای رابطه مثبت و معنادار بوده و حتی رابطه رگرسیونی نسبتا قویی نیز بین هوش سازمانی و مشتری گرایی مشاهده شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.