بررسی ارتباط بین مشتری مداری بر میزان فروش کالا


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین مشتری مداری بر میزان فروش کالا دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین مشتری مداری بر میزان فروش کالا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین مشتری مداری بر میزان فروش کالا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین مشتری مداری بر میزان فروش کالا :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

این پژوهش درمورد بررسی ارتباط بین مشتری مداری بر میزان فروش کالا می باشد که با استفاده از جدول مورگان تعدد ۱۳۶ نفر از فروشندگان نفر از فروشندگان بازار سنیت کاشان بصورت تصادفی ساده به عنوان انتخاب شدندو برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته بر اساس مولفه های مشتری مداری استفاده شده و برای تجزیه و تحلیل از نرم افزار spss و فرمول خی دو استفاده شده است و نتیجه ی نهایی حاصل از جمع آوری دادهها د رنمودار زیر داده شده اند . ارتباط مشتری مداری بر میزان فروش ، که نشان دهنده وجود رابطه معنادار در بین مولفه های مشتری مداری که شمال محصول ، ارائه ی خدمات ، فناوری اطلاعات و قیمت است که با ۹۵ درصد اطمینان می توان گفت که محصول ۱۷/۹۲ درصد ،ارائه ی خدمات ۳۲/۹۴ درصد ، فناوری اطلاعات ۲۵-۹۱ درصد و قیمت ۷۱/۹۱ درصد تاثیر بسازیی بر فروش لوازم خانگی در بازر داشته اند و در نهایت نتایج حاصل فرضیات اصلی و فرعی تحقیق را تایید می کند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.