اثربخشی شیوه های فرزندپروری بر خودکارآمدی و هوش معنوی دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی شیوه های فرزندپروری بر خودکارآمدی و هوش معنوی دانشجویان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی شیوه های فرزندپروری بر خودکارآمدی و هوش معنوی دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی شیوه های فرزندپروری بر خودکارآمدی و هوش معنوی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی شیوه های فرزندپروری بر خودکارآمدی و هوش معنوی دانشجویان :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
این تحقیق با هدف تعیین اثربخشی شیوه های فرزندپروری بر خودکارآمدی وهوش معنوی دانشجویان محلات در سال – تحصیلی ۹۳-۹۴ انجام گرفته است. این پژوهش توصیفی – تحلیلی بر روی ۱۲۰ دانشجو که به شیوه ی نمونه گیری خوشه ای تصادفی انتخاب شده اندانجام گرفت. نمونه ی پژوهش با سه پرسشنامه ی شیوه های فرزندپروری (تکمیل شده توسط والدین) و خودکارآمدی و هوشمعنوی آزمون شدند و داده های تحقیق با استفاده از نرم افزار SPSS و آزمون تحلیل واریانس یک عاملی و دو عاملی (F) و آزمونتعقیبی توکی تجزیه و تحلیل شد .نتایج تحقیق نشان داد شیوه های فرزندپروری والدین بر خودکارآمدی دانشجویان تأثیر معنی داریداشته (p=0/0064) و در این میان شیوه ی فرزندپروری مقتدرانه نسبت به شیوه ی مستبدانه (p=0/001) وشیوه ی طرد کننده(p=0/01) در افزایش خودکارآمدی تأثیر معنی داری داشته است . همچنین شیوه های فرزندپروری بر هوش معنوی نیز تأثیر معنیداری داشت (p=0/001) وفرزندپروری بر هوش معنوی متفاوت بوده است به طوری که شیوه ی فرزندپروری مقتدرانه نسبت به شیوهی مستبدانه (p=0/001) و همچنین نسبت به شیوه ی طرد کننده (p=0/001) بر هوش معنوی دانشجویان تأثیر معنی داری گذاشته است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.