بررسی میزان رضایت مندی مشتریان مجتمع تجاری، تفریحی و توریستی آفتاب واقع در شهرستان ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان رضایت مندی مشتریان مجتمع تجاری، تفریحی و توریستی آفتاب واقع در شهرستان ایلام دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان رضایت مندی مشتریان مجتمع تجاری، تفریحی و توریستی آفتاب واقع در شهرستان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایت مندی مشتریان مجتمع تجاری، تفریحی و توریستی آفتاب واقع در شهرستان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان رضایت مندی مشتریان مجتمع تجاری، تفریحی و توریستی آفتاب واقع در شهرستان ایلام :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

یکی از پدیده های قابل مشاهده در شهرها ساخت و ساز مراکز تجاری به عنوان مراکز اصلی فروش کالاهای اساسی شهروندان می باشد. در دهه اخیر تغییرات ژرفی در سبک زندگی روزمره شهروندان ایرانی رخ داده که نه تنها در الگوی کالای مصرفی آن ها بلکه درمصرف نشانه ها، مکان، فضا و زمان های خاص نیز متبلور است. از این رو مقاله حاضر به بررسی میزان رضایت مندی مشتریان مجتمع تجاری، تفریحی و توریستی افتاب شهرستان ایلام پرداخته است. در این مطالعه از روش توصیفی پیمایشی و برای گرد آوری اطلاعات از مطالعات کتابخانه ای و همچنین پرسشنامه استاندارد لیکرت که روایی و پایانی آن توسط اساتید و محققین دانشگاهی مورد تایید است استفاده شده. جامعه آماری کلیه مشتریان مجتمع تجاری آفتاب بوده که تعداد ۱۳۰ نفر از آن ها به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده است. نتایج فرضیات این تحقیق با استفاده ازنرم افزارspss نسخه ۱۹ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. رابطه دو متغیر میان جنس و درآمد با رضایت مندی مشتریان مجتمع افتاب که با آزمون آماری وی کرامرز و از آزمون تحلیل واریانس یک طرفه مورد بررسی قرار گرفت. لذا این فرضیات پژوهش با ۹۵% اطمینان مورد قبول واقع شده اند. به عبارت دیگر بین پاسخگویان در رابطه با میزان در آمد و جنیست یا رضایت مندی مشتریان مجتمع آفتاب ارتباط معنی داری وجود دارد. نتایج تحقیق نشان دهنده این است که میانگین نظرات پاسخگویان در ارتباط با رضایت مندی مشتریان مجتمع آفتاب(m-2/610) می باشد و همچنین با توجه به سطح معنی داری برآورد شده که این مقدار در سطح (۰۰۰/) معنادار می باشد. و در سطح اطمینان(۹۵%) می توان ادعا کرد که رضایت مندی مشتریان مجتمع آفتاب کمتر از حد متوسط است. فرض صفر تایید و نقیص آن رد می شود.در نهایت نتیجه می گیریم که مشتریان مجتمع آفتاب رضایت مندی پایینی نسبت به مجتمع آفتاب دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.