مدیریت دانش مشتری در صنعت بیمه


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت دانش مشتری در صنعت بیمه دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت دانش مشتری در صنعت بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت دانش مشتری در صنعت بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت دانش مشتری در صنعت بیمه :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

امروزه مدیریت دانش مشتری یکی از مهمترین مباحث مدیریتی در سازمانها می باشد. پیاده سازی سیستم های مدیریت دانش مشتری در سازمانها می تواند آنها را به مزیت رقابتی نائل کند.ظهور فناوری اطلاعات، کسب و کارهای الکترونیکی را قادر می سازد که از مکانیزم های الکترونیکی مدیریت دانش مشتری در جهت تولید محصول و ارائه خدمات به مشتریان خود بهره برند. بدلیل ضعف در زیرساخت های فناوری اطلاعات و عدم آگاهی از روشها و مکانیزم های مدیریت دانش مشتری، شرکت های ایرانی در این حوزه با مشکل مواجه اند.در این مقاله به بررسی ادبیات تحقیق از جمله مفاهیم مدیریت دانش، مدیریت دانش مشتری و مدلهای ارائه شده در زمینه مکانیزمهای مدیریت دانش مشتری پرداخته و سپس با استفاده از کاملترین مدل مکانیزم های مدیریت دانش مشتری و از طریق مشاهده وبسایت های شرکت های بیمه در ایران، میزان استفاده از مکانیزم را مورد بررسی قرار می دهد.توسعه فناوری اطلاعات و رشد آن در سازمانها، فرآیندهای کسب و کاری مختلف را دگرگون ساخته است . در اقتصاد مبتنی بر دانایی امروز، سازمان ها به ارزش دانش پی برده اند. دانشی که با در اختیار گرفتن و تحلیل آن سازمان به مزیت رقابتی نائل خواهد شد و می تواند در ارائه خدمات جدید، بهبود خدمات، تکریم و تامین رضایت مشتریان بیش از پیش گام بردارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.