بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در موفقیت سازمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در موفقیت سازمان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در موفقیت سازمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در موفقیت سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در موفقیت سازمان :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
در عصری که در آن تغییرات و تحولات سریع تکنولوژی و پیشرفت علوم و فنون و فنآوری اطلاعات و ارتباطات به نحوی غیر قابل انکار اتفاق میافتد، سازمان هایی می توانند در عرصه رقابت باقی بمانند و به حیات خود ادامه دهند که خود را با این تغییرات هماهنگ و هم قدم کنند. مدیریت ارتباط با مشتری یکی از استراتژیهایی می تواند با شهر که یک شرکت با استفاده از آن میتواند توان رقابتی خود را حفظ و افزایش داده با برقراری ارتباط موثر و مداوم و مفید از نیازهای متفاوت و متغیر او بتواند از قافله رقابت دور نماند. براین اساس در این مقاله سعی براین شده است در ابتدا تاریخچه و تعریف مدیریت ارتباط بامشتری، سپس ویژگیهای آن اهمیت و اهداف CRM ، مزایای محسوس و نامحسوس آن برای سازمانها و عوامل کلیدی موفقیت CRM و عوامل شکست آن و راههای جلوگیری از شکست CRM و در نهایت نتیجهگیری و پیشنهادات برای اجرای موفق آن در سازمانهای ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.