شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید محصولات صنعت تلفن همراه با استفاده از رویکرد TOPSIS فازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید محصولات صنعت تلفن همراه با استفاده از رویکرد TOPSIS فازی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید محصولات صنعت تلفن همراه با استفاده از رویکرد TOPSIS فازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید محصولات صنعت تلفن همراه با استفاده از رویکرد TOPSIS فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید محصولات صنعت تلفن همراه با استفاده از رویکرد TOPSIS فازی :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
هدف تحقیق حاضر، کمک به مدیران شرکتهای فعال در صنعت تلفن همراه جهت شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر تصمیم خرید تلفن همراه جهت بهبود فروش محصولات تولیدی خود میباشد. لذا در این تحقیقابتدا با مطالعه ادبیات تحقیق و بررسی نظرات خبرگان و صاحب نظران، ۰۲ معیار مؤثر بر تصمیم خرید خرید این صنعت شناسایی شد و در ادامه پرسشنامه ی ۵ معیار ای در قالب طیف لیکرت طراحی شده و بین ۰۲۲ نفر ازمدیران ارشد)بازرگانی، فروش، بازاریابی و…( توزیع گردید. روایی داده های پرسشنامه مورد تأیید اساتید دانشگاه قرار گرفت و برای آزمون پایایی، از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد که عدد ۰/۸ را نشان داد که نشان از پایایی قابل قبول داده های جمع آوری شده است. در انتها مولفه های تحقیق بااستفاده از تکنیک TOPSIS فازی ، رتبهبندی شدند. که بر اساس نتایج بدست آمده مولفه های درآمد و وضع اقتصادی فرد، وجود امکانات سرگرمی وتفریحی موجود در تلفن همراه و در نهایت ارزش نام تجاری تلفن همراه به عنوان مهمترین شاخص های موثر بر تصمیم خرید، خرید شناخته شد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.