بررسی عملکرد بهره وری فعالیت واحد بازاریابی براساس استراتژی های رقابتی پورتر


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عملکرد بهره وری فعالیت واحد بازاریابی براساس استراتژی های رقابتی پورتر دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عملکرد بهره وری فعالیت واحد بازاریابی براساس استراتژی های رقابتی پورتر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عملکرد بهره وری فعالیت واحد بازاریابی براساس استراتژی های رقابتی پورتر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عملکرد بهره وری فعالیت واحد بازاریابی براساس استراتژی های رقابتی پورتر :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش ارزیابی تأثیر اجزای رویکرد مبتنی بر عملکرد بهره وری فعالیت واحد بازاریابی شرکت میهن براساس مدل استراتژی رهبری هزینه و کاهش قیمت در شهر تهران است. دراین مطالعه ، پژوهشگر با استفاده از رویکرد استراتژیک ، روابط بین اجزای رویکرد کاهش قیمت ، رهبری هزینه و عملکرد که سازه های اصلی پژوه هستند را بررسی میکند. این پژوهش در پی این هدف است که چگونه به کارگیری استراتژیهای گوناگون کاهش هزینه ورهبری قیمت )که تحت عنوان استراتژیهای رقابتی پورترمی باشند( و تفاوت بین آنها ، به طورمستقیم وغیرمستقیم )ازطریق استراتژیهای رقابتی( منجربه سطوح بالای عملکرد میشود. مدل مفهومی پژوهش حاضر در واقع ۴ سطح در مدیریت استراتژیک رقابتی ، یعنی رهبری هزینه ، تمایز ، تمرکز با رویکرد قیمت یا تمرکز وسطح بدون استراتژی را شامل میشود. دربین سؤالهای استراتژی موردنظر،تعداد ۱۰ سوال درسطح استراتژی تمایز، ۱۰ سوال درسطح استراتژی رهبری هزینه، ۱۰ سوال در سطح تمرکز با رویکرد قیمت یا تمایز و ۱۰ سوال مربوط به سطح عملکرد واحد فروش صنایع غذایی شهر تهران میباشد. جهت بررسی نرمال بودن جامعه از آزمون کلوگروف-اسمنیروف استفاده شده است که نرمال بودن جامعه را تایید کرده است. همچنین به منظور بررسی رابطه معنی دار بین استراتژیهای سطح رقابتی سازمان و عملکرد واحد فروش هرصنعت ، از آزمون همبستگی پیرسون استفاده گردیدکه نشان دهنده وجود رابطه معنی داربین متغیرهای مذکور بوده است. براساس نتایج حاصل ، بکارگیری استراتژی های رهبری هزینه و کاهش قیمت تاثیر معناداری بر بهره وری عملکرد واحد بازاریابی شرکت میهن داشته و دیگر صنایع غذایی شهر تهران از لحاظ بکارگیری این استراتژی های بازاریابی تفاوت معناداری با یکدیگر داشته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.