مقایسه و بررسی رابطه بین گرایش به تفکر انتقادی، رفتار کارآفرینانه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم انسانی دانشگاه اراک


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه و بررسی رابطه بین گرایش به تفکر انتقادی، رفتار کارآفرینانه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم انسانی دانشگاه اراک دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه و بررسی رابطه بین گرایش به تفکر انتقادی، رفتار کارآفرینانه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم انسانی دانشگاه اراک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه و بررسی رابطه بین گرایش به تفکر انتقادی، رفتار کارآفرینانه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم انسانی دانشگاه اراک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه و بررسی رابطه بین گرایش به تفکر انتقادی، رفتار کارآفرینانه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم انسانی دانشگاه اراک :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر به منظور مقایسه و بررسی رابطه بین تفکر انتقادی، رفتار کار آفرینانه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم انسانی دانشگاه اراک صورت گرفت. جامعه آماری این مطالعه تمامی دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشکده علومانسانی دانشگاه ارک بودند که از این تعداد ( ۳۱۵ نفر) مطابق جدول کرجسی و مورگان ۱۵۸ نفر با استفاده از روش نمونه گیریتصادفی ساده به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند. همچنین در این مطالعه به منظور سنجش تفکر انتقادی از پرسشنامه گرایش به تفکر انتقادی ریتکس( ۲۰۰۳ ) و برای اندازه گیری رفتار کارآفرینانه از پرسشنامه رفتار کارآفرینانه شفیع آبادی و فکری، ۱۳۹ استفاده به عمل آمد ، معدل کل دانشجویان در دروس مختلف نیز به عنوان ملاک پیشرفت تحصیلی در نظر گرفته شد . برای تحلیل داده های تحقیق از روش آماری ضریب همبستگی پیرسون و آزمونt مستقل استفاده شد. یافته ها نشان داد که میان گرایش به تفکر انتقادی و رفتار کارآفرینانه رابطه معنادار وجود ندارد. داده های مربوط به مقایسه تفکر انتقادی و رفتارکارآفرینانه در بین دانشجویان زن و مرد نشان داد که تفاوت این دو گروه از جهت رفتار کارآفرینانه معنا دار اما از جهت تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی تفاوت معنادار نیست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.