بررسی و تحلیل اقتصاد سیاسی فرهنگی رسانه ها


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و تحلیل اقتصاد سیاسی فرهنگی رسانه ها دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و تحلیل اقتصاد سیاسی فرهنگی رسانه ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تحلیل اقتصاد سیاسی فرهنگی رسانه ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و تحلیل اقتصاد سیاسی فرهنگی رسانه ها :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

بی توجهی مطالعات تجربی به نقش نظام های ارتباطی و ساختا رهای اقتصاد وسیاسی و نبوددیدگاه انتقادی درآنها سبب شد که نظریه های انتقادی این نوع مطالعات را به چالش فراخوانند. مکتب اقتصادی سیاسی رسانه هااز جمله مکاتب انتقادی های اقتصادی جامعه تأکید می کنند وبرای درک شکل ومحتوای رسانه ها به بررسیچگونگی توزیع منابع عظیم رسانه ای وصنایع اطلاعاتی وکسانی که آنها را کنترل می کنند می پردازند. درمیان مکاتب انتقادی ، مکتب اقتصاد سیاسی با موضوع وسایل ارتباط جمعی بنیادی تر برخوردکرده است.شیفتگی نابخردانه دراستفاده از فن آوری های نوین ارتباطی واطلاعاتی وچشم بستن به روی منافع ومصالحبلند مدت ملی وغفلت از سیاستگذاری روشن بینانه ارتباطی پیامدهایی سنگین دارد. این شیفتگی و غفلتناشی از القا ئات دیدگاه هایی است که به «جبر فن آوری» باور دارند وآینده ای خوشبینانه وتخیلی از جهان به واسطه فن آوری های نوین به تصویرمی کشند. توجه به دیدگاه های انتقادی وموشکافی دیدگاه های تجربیمانع عمق یافتن وابستگی ها، بروزبحران های اجتماعی وفرهنگی واتلاف سرمایه های مادی وانسانی خواهدشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.