بررسی نقش شخصیت برند بر نتایج رابطه ای آن در صنعت خرده فروشی پوشاک (مطالعه موردی: پوشاک خانواده (یالیت))


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش شخصیت برند بر نتایج رابطه ای آن در صنعت خرده فروشی پوشاک (مطالعه موردی: پوشاک خانواده (یالیت)) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش شخصیت برند بر نتایج رابطه ای آن در صنعت خرده فروشی پوشاک (مطالعه موردی: پوشاک خانواده (یالیت))  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش شخصیت برند بر نتایج رابطه ای آن در صنعت خرده فروشی پوشاک (مطالعه موردی: پوشاک خانواده (یالیت))،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش شخصیت برند بر نتایج رابطه ای آن در صنعت خرده فروشی پوشاک (مطالعه موردی: پوشاک خانواده (یالیت)) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

شخصیت برند مفهومی جذاب در بازاریابی است که در دهه های اخیر مورد توجه محققان و مدیران اجرایی قرار گرفتهاست. امروزه مصرف کنندگان با برندها به عنوان یک موجود، با هویت مستقل ارتباط برقرار می کنند و شخصیت برند کهدر نتیجه ارتباطات بازاریابی شرکت است، بر این رابطه تأثیر مهمی دارد. در این تحقیق به بررسی نقش شخصیت برند برنتایج رابطه ای آن در صنعت خرده فروشی پوشاک پرداخته شده است. نمونه آماری که ۵۵۳ نفر از مشتریان پوشاکخانواده از ۵ شعبه مجاز این سازمان در سطح استان مازندران هستند گردآوری و مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.سپس با جمع آوری داده ها و اطلاعات لازم بصورت کتابخانه ای و میدانی، و نیز استفاده از نرم افزار SPSS و LISRELجهت اجرای آزمون های آماری مربوط به بررسی اینکه چه رابطه ای میان متغیرهای تحقیق وجود دارد، پرداخته شدهاست. براساس بعد شخصیتی صلاحیت و شایستگی بالاترین نمره و بعد پیچیدگی و فریبندگی کمترین نمره را به خوداختصاص داده اند. یالیت به عنوان یک برند «شایسته» و «پرهیجان» از دید مصرف کنندگان شناخته شد. نتایج مدل یابی معادلات ساختاری (تحلیل مسیر) همه ی ابعاد شخصیت برند به صورت مستقیم یا غیرمستقیم حداقل روی یکی ازمتغیرهای وابسته اثر دارند. موثرترین بعد صلاحیت و شایستگی و کمترین بعد نیرومندی و استحکام است. بین متغیرهایوابسته نیز روابطی برقرار است. اعتماد و دلبستگی به برند به طور قابل توجهی تعهد و وفاداری را تحت تأثیر قرار می دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.