بررسی عوامل موثر بر تعیین بازارهای هدف صادراتی با رویکرد AHP (مطالعه موردی : شرکت مازی نور در استان مازندران)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر تعیین بازارهای هدف صادراتی با رویکرد AHP (مطالعه موردی : شرکت مازی نور در استان مازندران) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر تعیین بازارهای هدف صادراتی با رویکرد AHP (مطالعه موردی : شرکت مازی نور در استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر تعیین بازارهای هدف صادراتی با رویکرد AHP (مطالعه موردی : شرکت مازی نور در استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر تعیین بازارهای هدف صادراتی با رویکرد AHP (مطالعه موردی : شرکت مازی نور در استان مازندران) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پیشرفت های چشمگیر فناوری و تغییر الگوی تولید و مصرف، زندگی در محدوده مرزهای یک کشور را غیرممکن کردهاست. بنابراین، در نظام جهانی، دولت ها بیش از گذشته فعالاند و تلاش می کنند تا با اتخاذ سیاست های متنوعی منافعخود را تأمین کنند. پژوهش حاضر تحت عنوان بررسی عوامل موثر بر تعیین بازارهای هدف صادراتی و با هدف اصلیتعیین میزان تاثیر، هر یک از عناصر بر تعیین بازار هدف صادراتی و پیشنهادات، صورت گرفته است.به منظور اجرایپژوهش حاضر از روش تحقیق توصیفی پیمایشی استفاده شد.جامعه آماری شامل کارشناسان و مدیران بازاریابی، خرید وتحقیق و توسعه شرکت مازی نور در استان مازندران می باشند. جمع آوری اطلاعات در این پژوهش با استفاده ازپرسشنامه و اسناد و مدارک موجود صورت گرفته است. پس از جمع آوری کامل پرسشنامه ها، اطلاعات با استفاده بااستفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP) مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج تحقیق نشان می دهند که، عاملمحصول، عامل توزیع، عامل قیمت و ترفیع به ترتیب رتبه های اول تا چهارم اهمیت در تعیین بازار هدف صادراتی راکسب نمودند.بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری)مطالعه موردی : در شهرداری کرج

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.