بررسی رابطه بین مدیریت دانش و ارتباطات با نوآوری خدمات بانکی در بانک ملی شعب استان مازندران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مدیریت دانش و ارتباطات با نوآوری خدمات بانکی در بانک ملی شعب استان مازندران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مدیریت دانش و ارتباطات با نوآوری خدمات بانکی در بانک ملی شعب استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مدیریت دانش و ارتباطات با نوآوری خدمات بانکی در بانک ملی شعب استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مدیریت دانش و ارتباطات با نوآوری خدمات بانکی در بانک ملی شعب استان مازندران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف کلی پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین مدیریت دانش و ارتباطات با نوآوری خدمات بانکی در بانک ملی شعب استانمازندران می باشد. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری آن راکلیه کارکنان بانک ملی استان مازندران به تعداد ۱۷۵۱ نفر تشکیل می دهند. بر اساس روش نمونه گیری تصادفی خوشهای و جدول کرجسی و مورگان (۱۹۷۰) در سطح اطمینان ۹۵% و خطای اندازه گیری =۵% تعداد ۳۱۷ نفر به عنواننمونه آماری انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات شامل: پرسشنامه مدیریت دانش گلد و همکاران (۲۰۰۱) و پرسش-نامه نوآوری خدمات بانکی در چهار مولفه (ارائه خدمات جدید، تعامل با مشتری، تحویل خدمات و تکنولوژی) می باشد.روایی صوری و محتوایی ابزار به تایید رسید و پرسشنامه ها براساس آزمون ضریب آلفای کرونباخبه ترتیب =۰/۸۷ و=۰/۸۳ محاسبه شد که از نظر آماری مورد تایید است. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات در بخش آمار توصیفی از فراوانی، درصد فراوانی، میانگین، انحراف استاندارد و جداول و در بخش آمار استنباطی، از آزمون کولموکروف- اسمینوف جهت نرمال بودن توزیع داده ها، آزمون رگرسیون چند متغیره با متد Enter و آزمون ضریب همبستگی پیرسون جهت بررسیسوالات پژوهش استفاده شد. نتایج نشان داد که: بین مدیریت دانش و همه مولفه های نوآوری خدمات بانکی شامل ارائهخدمات جدید، تعامل با مشتری، خدمات و تکنولوژی در بانک رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.