بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و ارائه مدل مفهومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و ارائه مدل مفهومی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و ارائه مدل مفهومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و ارائه مدل مفهومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند و ارائه مدل مفهومی :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
امروزه هویت نام تجاری (برند) همانند سرمایه برای سازمان و محصولات آن ارزش می آفریند، از این رو ارتقاینام تجاری در بسیاری موارد به استراتژی سازمان تبدیل می گردد. نام تجاری تصویری از محصولات در بازار است.اهمیت نام تجاری و تأثیر آن در فروش محصولات و خدمات به طور فزاینده ای در حال گسترش است و آگاهی ازشخصیت نام تجاری و ابعاد آن برای همه ی موسسات حاءز اهمیت می باشد. به همین دلیل در تحقیق حاضر به ارزشویژه برند و عوامل مؤثر بر آن که در ایجاد و شکل گیری ارزش ویژه برند در ذهن مصرف کنندگان مؤثرند، پرداختهشده است.این تحقیق یک مطالعه مروری بوده و بر اساس جامع تحقیقات انجام شده در گذشته؛ تبلیغات، ترفیع، توزیع وخانواده به عنوان متغیرهای مستقل و کیفیت درک شده، آگاهی، تداعی و وفاداری متغیرهای میانجی و ارزش ویژهبرند متغیر وابسته در نظر گرفته شده است و مدل مفهومی را در زمینه معرفی نموده است. که از بین متغیرهایمستقل ذکر شده، خانواده یا ارتباطات بین نسلی یک خانواده بیشترین تأثیر را بر ارزش ویژه برند داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.