اجرای برنامه های تبلیغاتی موثر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اجرای برنامه های تبلیغاتی موثر دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اجرای برنامه های تبلیغاتی موثر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اجرای برنامه های تبلیغاتی موثر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اجرای برنامه های تبلیغاتی موثر :
تعداد صفحات :۳۲
چکیده مقاله:
آگهی به طور منسجم دارای اثر مثبت در خصوص سهم خرید می باشد . تبلیغ دارای یک تاثیرمثبت بلند مدت بر روی ارزش علامت تجاری است .بنابراین فرضیه ای که تبلیغ ، ارزش نام تجاری را در بلند مدت موجب می شود را موردحمایت و تایید قرار می دهد . به علاوه تاثیربلند مدت تبلیغ بیشتر از تاثیر مقارنش در انتخاب می باشد . این باز هم این دیدگاه و نظریه را حمایت می کند که میزان ابتدایی تبلیغ ، تاثیر بلند مدتش بر روی ارزش نام تجاری است و نهتوانایی اش جهت افزایش سریع خرید و فروش . همچنین اثر بلند مدت و مقارن تبلیغ با تاثیر بلند مدتش مورد مقایسه قرار گرفته و این نتایج حاصل شده که تبلیغ دارای یک تاثیر مثبت سریع بر روی انتخاب می باشد . اما ، تبلیغ دارای یک تاثیر منفی بلند مدت بر روی ارزش علامت تجاری می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.