بررسی مدیریت تصویر (تصویر مقصد) در برنامه ریزی گردشگری


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مدیریت تصویر (تصویر مقصد) در برنامه ریزی گردشگری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدیریت تصویر (تصویر مقصد) در برنامه ریزی گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدیریت تصویر (تصویر مقصد) در برنامه ریزی گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مدیریت تصویر (تصویر مقصد) در برنامه ریزی گردشگری :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

تصویر ذهنی از مقصد، یکی از مهمترین موضوعات قابل بحث در تحقیقات بازاریابی در صنعت گردشگری است تاآنجایی که بسیاری از کشورها از ابزارهای ترفیعی و جهانی بازاریابی برای حمایت از تصویرشان و رقابت با دیگر مقصدها استفاده می کنند. این مفهوم در حوزل گردشگری بسیار مهم است زیرا هم بر رفتار و تصمیم گیری گردشگران تاثیر می گذارد و هم نقش مهمی بر سطح رضایت آنها از سفر دارد. هدف از تحقیق حاضر بررسی تصویر مقصد باتوجه به تئوری های شکل گیری، مدل شکل گیری متغیرهای مورداستفاده رابطه تصویر مقصد باانتظار گردشگر، ارزش و کیفیت ادارک شده رضایت ووفاداری گردشگران برای استفاده برنامه ریزان به خصوص برنمه ریزان گردشگران برای جذب بیشتر گردشگران است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.