مسئولیت اجتماعی شرکت ها: تکامل از طریق نظریه های نهادی و ذینفعان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مسئولیت اجتماعی شرکت ها: تکامل از طریق نظریه های نهادی و ذینفعان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مسئولیت اجتماعی شرکت ها: تکامل از طریق نظریه های نهادی و ذینفعان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مسئولیت اجتماعی شرکت ها: تکامل از طریق نظریه های نهادی و ذینفعان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مسئولیت اجتماعی شرکت ها: تکامل از طریق نظریه های نهادی و ذینفعان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

رهبران شرکت ها با وظیفه ای پویا و چالش بر انگیز در زمینه ی استانداردهای اخلاقی اجتماعی با هدف عملیات تجاری مسئولانه مواجه اند. امروزه، مسئولیت اجتماعی شرکت ها، بخش جدایی ناپذیری از کتب و مقالات مالی اقتصادی جهان تلقی می شود و تمایل به سرمایه گذاری در شرکت هایی که اعمال و گزارشگری مسئولیت اجتماعی شرکت ها دارند در حال افزایش است. در حالی که ، اصطلاح مسئولیت اجتماعی شرکت ها نسبتا جدید به نظر می رسد، بررسی آثار و مقالات نشان می دهد که این مفهوم در طول چندین دهه، همگام با توسعه های اجتماعی، سیاسی و محیط کسب و کار تکامل یافته است. این مقاله مروری نظام مند بر ادبیات مسئولیت اجتماعی شرکت از سرچشمه ها و تکامل قواعد، به عنوان یک عرصه پژوهشی، تاکنون را ارائه می دهد. با استفاده از مطالعات منتشر شده مرتبط با ارتقاء مسئولیت اجتماعی و بررسی نظریه ها و ادبیات علمی مبتنی بر رویکرد فلسفی، تلاش این مقاله بر فراهم آوردن تحلیلی از ادبیات درباره مسئولیت اجتماعی شرکت، با تمرکز بر دو رویکرد اصلی ( نهادی و ذینفعان ) بوده است. برخی از بحث ها و مشاجره های مطرح شده در سال های اخیر پیرامون این مفهوم نیز ارائه شده است. مرور و آنالیز این ادبیات بر اساس دو رویکرد ذکر شده، تاثیر اجرای رفتار مسولانه اجتماعی بعنوان یک استراتژی اعتبار و مشروعیت و بقا را برای شرکت ها آشکار کرد. با استفاده از این دو رویکرد نظری می توان گفت که پاسخ به فشارها و الزامات اجتماعی، محیطی، اخلاقی و انسانی سهامداران مختلف شرکت که محیط را می سازند به افزایش رقابت سازمانی یاری می رساند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.