مدیریت تقاضا در شبکه های هوشمند با رویکرد یادگیری چند عامله در بازی های تصادفی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت تقاضا در شبکه های هوشمند با رویکرد یادگیری چند عامله در بازی های تصادفی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت تقاضا در شبکه های هوشمند با رویکرد یادگیری چند عامله در بازی های تصادفی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت تقاضا در شبکه های هوشمند با رویکرد یادگیری چند عامله در بازی های تصادفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت تقاضا در شبکه های هوشمند با رویکرد یادگیری چند عامله در بازی های تصادفی :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
در این مقاله روش جدیدی جهت انجام مدیریت تقاضا در شبکه های هوشمند با رویکرد یادگیری چند عامله در بازی های تصادفی ارائه می گردد. ایده اصلی این روش آن است که Nash Q-Learning که اعمال روش Q-Learning برای چند بازیگر می باشد، که بر مبنای یک بازی تصادفی است. هدف این روش این است که بهترین استراتژی را برای عامل مورد نظر براساس عملکرد بازکنان دیگر بدست آورد. برای رسیدن به این هدف عامل مورد نظر باید استراتژی عوامل دیگر را تخمین زده و بهترین جواب ممکن را بسازد. روش طرح شده به طور موفقیت آمیزی روی یک سیستم با داشتن ده مشترک و شبکه توزیع اجرا شده و نتایج آن به طور کاملمورد بحث قرار گرفته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.