ارتباط مسئولیت اجتماعی، برچسب زنی محیطی و اثر نقش زنان در بازاریابی سبز


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط مسئولیت اجتماعی، برچسب زنی محیطی و اثر نقش زنان در بازاریابی سبز دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط مسئولیت اجتماعی، برچسب زنی محیطی و اثر نقش زنان در بازاریابی سبز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط مسئولیت اجتماعی، برچسب زنی محیطی و اثر نقش زنان در بازاریابی سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط مسئولیت اجتماعی، برچسب زنی محیطی و اثر نقش زنان در بازاریابی سبز :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

یکی از مسائل روز جهان، مسئله حفظ زیست است. فاجعه زیست نه تنها آرامش و امنیت را از زندگی انسان می رباید، بلکه سلامتی و هستی را تهدید می کند. بنابراین ایده ای به نام بازاریابی سبز مطرح می شود تا بتواند خطر این فاجعه را کمرنگ کند. ایده بازاریابی سبز، همان ایده ترویج و توسعه محصولات سبز اغلب در میان مصرف کنندگان سبز است (Zinkhan & les 1995)(2008.schidt) هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی سبز و نقش میانجی و اثر بخش زنان در حفظ محیط و بازار است. روش تحقیق «کیفی» و از حیث هدف کاربردی است از بعد نحوه گردآوری داده ها «مروری – کتابخانه ای» است. تجزیه و تحلیل این پژوهش رابطه مثبت و معنی دار بین عوامل موثر بر بازاریابی سبز را بزگو می کند. نتیجه حاصل از بررسی های انجام شده نشان می دهد که عوامل موثری چون مسئولیت اجتماعی، برچسب زنی محیطی و اثر نقش زنان در ایجاد بازاریابی سبز می توانند در نگه داشت و حفظ محیطی سالم نقش ارزنده ای داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.