مقایسه تاثیر سبک مدیریت کلاس بر رشد فراشناختی فراگیران دختر پایه ششم مدارس ابتدایی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه تاثیر سبک مدیریت کلاس بر رشد فراشناختی فراگیران دختر پایه ششم مدارس ابتدایی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تاثیر سبک مدیریت کلاس بر رشد فراشناختی فراگیران دختر پایه ششم مدارس ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تاثیر سبک مدیریت کلاس بر رشد فراشناختی فراگیران دختر پایه ششم مدارس ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تاثیر سبک مدیریت کلاس بر رشد فراشناختی فراگیران دختر پایه ششم مدارس ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر تعیین مقایسه سبک مدیریت کلاس بر رشد فراشناختی فراگیران دختر پایه ششم مدارس ابتدایی ناحیه یک اهواز بود . روش پژوهش ، توصیفی از نوع پیمایشی بوده است . جامعه آماری این تحقیق کلیه کلاس های پایه ششم مدارس ابتدایی دخترانه درسال تحصیلی ۹۵-۹۴ بوده که با – روش نمونه گیری خوشه ای و با استفاده از جدول مورگان ۶۹ کلاس ۳۳۰ فراگیر به عنوان نمونه نتخاب شده اند . سبک مدیریت کلاس ؛ به وسیله پرسشنامه سنجش باورهای معلمان در زمینه کنترل کلاس ABCC محقق ساخته: بر مبنای سه رویکرد ) مداخله گر، تعامل گرا و غیرمداخله گر( و متغیر رشد فراشناختی فراگیران ، به وسیله پرسشنامه سنجش فراشناخت خودگزارش دهی از اسپرلینگ و همکارا ن مورد ارزیابی قرار گرفت. تجزیه وتحلیل داده ها در سطح توصیفی و ا ستنباطی (آزمون تحلیل واریانس یک راهه ، آزمون پس از تجربه) انجام شد . یافته های پژوهش : یافته های پژوهش در سطح معنا داری P<0/05 نشان داد که بین رشد فراشناخت فراگیران در سبک های مدیریتی معلمان تفاوت معناداری وجود دارد . نتیجه گیری :سبک های مدیریت کلاس قادر به رشد فراشناخت فراگیران هستند که از میان سبک ها تفاوت معنیداری بین رشد فراشناختی فراگیران معلمان سبک مداخلهگر و تعامل گرا وجود ندارد اما دو سبک تعامل گرا و مداخله گر بیشتر باعث رشد فراشناختی فراگیران نسبت بهسبک غیر مداخله گر شدهاند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.