بررسی رابطه بین جو آموزشی با سبک یادگیری همگرا، هنرجویان دختر هنرستانهای شهر کرمان سال تحصیلی ۹۵-۹۴


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین جو آموزشی با سبک یادگیری همگرا، هنرجویان دختر هنرستانهای شهر کرمان سال تحصیلی ۹۵-۹۴ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین جو آموزشی با سبک یادگیری همگرا، هنرجویان دختر هنرستانهای شهر کرمان سال تحصیلی ۹۵-۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین جو آموزشی با سبک یادگیری همگرا، هنرجویان دختر هنرستانهای شهر کرمان سال تحصیلی ۹۵-۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین جو آموزشی با سبک یادگیری همگرا، هنرجویان دختر هنرستانهای شهر کرمان سال تحصیلی ۹۵-۹۴ :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش بررسی رابطه بین جو آموزشی با سبک یادگیری همگرا، هنرجویان دختر هنرستانهای شهر کرمان در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ می باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه هنجرویان دختر هنرستانیهای نواحی یک و دو شهر کرمان هستند که در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ مشغول به تحصیلی می باشند و روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی است ۱۲۰ نفر از هنرجویان دختر برای این پژوهش انتخاب شدند. کلیه آزمودنی های با استفاده از دو آزمون سبکهای یادگیری کلب ۱۹۸۵، و جو آموزشی راف، ۱۹۹۷ مورد آزمون قرار گرفتند. در راستای بررسی فرضیات از آزمون ضریب همبستگی پیرسون بدلیل نرمال بودند متغیرها استافده شد. نتایج حاصل از این بررسی نشان داد که ضریب همبستگی بین دو متغیر جون آموزشی و سبک یادگیری همگرا، منفی و معنادار می باشد، بنابراین بین دو متغیر جو آموزشی با سبک یادگیری همگرا رابطه غیر مستقیم و معنادار وجود ارد، اما فرضیات دیگر مورد تایید قرار نگرفتند و رابطه معناداری را نشان ندادند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.