نقش اعتماد دریسک درک شده و قصد فعالیت مشتریان بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی : مشتریان بانک پاساراگاد)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش اعتماد دریسک درک شده و قصد فعالیت مشتریان بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی : مشتریان بانک پاساراگاد) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش اعتماد دریسک درک شده و قصد فعالیت مشتریان بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی : مشتریان بانک پاساراگاد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش اعتماد دریسک درک شده و قصد فعالیت مشتریان بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی : مشتریان بانک پاساراگاد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش اعتماد دریسک درک شده و قصد فعالیت مشتریان بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی : مشتریان بانک پاساراگاد) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

کمبود اعتماد در فعالیت های برخط به عنوان مانع اصلی است که رشد در تجارت الکترونیک را به تأخیر می اندازد. اعتماد به عنوان یک مکانیزم کاهش ریسک، شکاف اطلاعاتی بین خریدار و فروشنده را پر می کند و تلاش سازمان ها باید در راستای دستیابی به آن در کوتاهترین زمان ممکن باشد. لذا تحقیق حاضر با هدف بررسی نقش اعتماد در ریسک درک شده و قصد فعالیت مشتریان بانک پاسارگاد شکل گرفته است. تحقیق حاضر از نوع تحقیقات توصیفی همبستگی است که گردآوری داده های آن به روش پیمایشی و تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل مدلسازی معادلات ساختاری بوده است. نمونه آماری تحقیق حاضر را ۴۸۵ نفر از مشتریان بانک پاسارگاد تشکیل داده اند که به روش نمونه گیری طبقه ای انتخاب شدند. یافته های تحقیق نشان داد که اعتماد مشتری بر کاهش ریسک درک شده و قصد خرید وی در بانکداری الکترونیک اثرمعنی داری دارد و بدین ترتیب فرضیه های تحقیق مورد تأیید قرار گرفتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.