بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتری بر وفاداری مشتری (محصولات غذایی کاله)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتری بر وفاداری مشتری (محصولات غذایی کاله) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتری بر وفاداری مشتری (محصولات غذایی کاله) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتری بر وفاداری مشتری (محصولات غذایی کاله)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر ارزش ادراک شده مشتری بر وفاداری مشتری (محصولات غذایی کاله) :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر ارزش ادراک شده مشتری بر وفاداری مشتری انجام پذیرفت. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده ها، توصیفی- پیمایشی می باشد. جامعه آماری پزوهش حاضر را کلیه مشتریان محصولات غذایی کاله شهرستان آمل تشکیل داده اند که بر اساس فرمول کوکران، ۱۹۶ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. برای دسترسی به نمونه در این تحقیق، از روش نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس استفاده شده است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه های بود. برای تجزیه و تحلیل آماری یافته ها، از مدل معادلات ساختاری (smart pls) استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که ارزش ادراک شده مشتری بر وفاداری مشتری تأثیر معنی داری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.