بررسی تأثیر تبلیغات بر موفقیت برند


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر تبلیغات بر موفقیت برند دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر تبلیغات بر موفقیت برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر تبلیغات بر موفقیت برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر تبلیغات بر موفقیت برند :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

شرکت های تجاری هزینه قابل توجهی را صرف تبلیغات می کنند تا بتوانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند و آنان را متقاعد سازند تا هنگام خرید، نام تجاری آن ها را بر سایر نام های تجاری ترجیح دهند. اما آیا صرف هزینه های هنگفت برای این منظور، نتایج مطلوب به دنبال خواهد داشت و یا خواهد توانست موجبات دستیابی بنگاه های تجاری را به اهداف فراهم سازد؟ هدف تمام فعالیت های بازاریابی، ایجاد وفاداری مصرف کنندگان نسبت به علامت تجاری و مراجعه مجدد مشتریان می باشد که مستلزم به وجود آوردن اعتماد مصررف کنندگان به علامت تجاری است. هدف از انجام این مطالعه، دستیابی به مبنایی تجربی است که اثربخشی تبلیغات را اثبات کند و رابطه آن را با موفقیت برند مورد ارزیابی قرار دهد. بدین منظور، تبلیغات شرکت روژین تاک به عنوان نمونه، مورد مطالعه قرار گرفت و شهروندان کرمانشاهی نیز که مخاطبان تبلیغات هدف بودند به عنوان جامعه آماری پژوهش انتخاب شدند. پژوهش حاضر از نظر هدف، پژوهشی کاربردی و از نظر روش جمع آوری داده ها، توصیفی- پیمایشی است. برای جمع آوری داده های پژوهش از ابزار پرسشنامه استفاده شد. سؤال های پرسشنامه نیز از نوع طیف پنج گزینه ای لیکرت بوده، به صورت حضوری میان پاسخ گویان توزیع شد. برای آنکه میزان اثربخشی تبلیغات و رابطه آن با نام تجاری مورد نظر اندازه گیری شود، از روش آزمون میانگین یک جامعه با آماره آزمون t و تحلیل رگرسیون استفاده شده است. پس از تجزیه و تحلیل داه ها با نرم افزار spss نتایج به دست آمده حاکی از اثربخش بودن تبلیغات شرکت روژین تاک است و بیان می دارد که رابطه مثبت و معنادار بین تبلیغات اثربخش و موفقیت برند وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.