بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت ارباب رجوع و اولویت بندی ابعاد آن با استفاده از تکنیک AHP


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت ارباب رجوع و اولویت بندی ابعاد آن با استفاده از تکنیک AHP دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت ارباب رجوع و اولویت بندی ابعاد آن با استفاده از تکنیک AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت ارباب رجوع و اولویت بندی ابعاد آن با استفاده از تکنیک AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت ارباب رجوع و اولویت بندی ابعاد آن با استفاده از تکنیک AHP :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

مدیریت کیفیت جامع یکی از موفق ترین فلسفه های مدیریتی است. در بین عناصر ضروری ددیریت کیفیت جامع تمرکزبررضایت مشتری مهم ترین عنصر است. بنا بر این کلید اجرای موفق مدیریت کیفیت جامعم شناسایی متغیر های کلیدی ر ضایت مشتری است. از این روپژوهش حاضر با هدف بررسی اثر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت مشتریان و اولویت بندی ابعاد آن با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی) AHP ( می باشد. جامعه آماری این پژوهش شام کلیه مشتریان شرکت مخابرات استان تهران بود که به روش تصادفی طبقهای و با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۴۰۴ نفر به عنوان نمونه پژوهش مورد بررسی قرار گرفتند. ابز ار پژوهش شامل پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع که مبتنی بر ابعاد مدیریت کیفیت جامع )پاتانایاک ۲۰۱۱ و خنیفر و حیددرنیا۱۳۸۶ ( و پرسشدنامه رضدایت مشدتریان )چامچونگ ووانگلورسایچون ۲۰۱۰ ( بود. روایی پرسشنامه ها با استفاده از تحلی گویه و پایایی آن با استفاده از روش آلفای کرونباخ محاسبه گردید. دادهها با استفاده از آمار توصیفی نظیر فراوانیم میانگینم انحراف معیارم درصد و آمار استنباطی نظیر تحلیل رگرسیون خطی و چندگانه آزمون فریدمن و تحلیل مسیر تجز یه و تحلیل شدند. نتایج به دست آمده نشان می دهد که مدیریت کیفیت جامع به میزان ۴۱ درصد با رضایتمشتریان ارتباط دارد و در راستای اولویت بندی ابعاد مدیریت کیفیت جامع پرسشنامه مقایسات زوجی میان ۲۵ نفر از کارشناسان خبره سازمان امور مالیاتی پخش شده نتایج به دست آمده از تکنیک AHP حاکی از آن است که پاسخگویی در بالاترین اولویت و رعایت ملاحظات ارزشی و اعتقادی مشتریان در پایین ترین رتبه قرار دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.