بررسی اثر فاصله محورهای تاندم نیمهتریلرهای ۵ محور ۸۱ چرخ بر روی شدت خرابیهای روسازی انعطافپذیر


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر فاصله محورهای تاندم نیمهتریلرهای ۵ محور ۸۱ چرخ بر روی شدت خرابیهای روسازی انعطافپذیر دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر فاصله محورهای تاندم نیمهتریلرهای ۵ محور ۸۱ چرخ بر روی شدت خرابیهای روسازی انعطافپذیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر فاصله محورهای تاندم نیمهتریلرهای ۵ محور ۸۱ چرخ بر روی شدت خرابیهای روسازی انعطافپذیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر فاصله محورهای تاندم نیمهتریلرهای ۵ محور ۸۱ چرخ بر روی شدت خرابیهای روسازی انعطافپذیر :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

بیشترین تغییر شکل ایجاد شده در روسازیها به واسطهی عبور وسائل نقلیه سنگین و کامیونها میباشد، در این میان درصد زیادی از کامیونها را نیمه تریلرها به خود اختصاص میدهند. بی شک تغییر در تناژ، فاصله محورها، تعداد و نوعتایرها تاثیر زیادی بر تنش وارد بر روسازی و در نتیجه اثر تخریبی وسیله نقلیه بر روسازی خواهد گذاشت. در این تحقیق مدل سازی پیکربندی نیمهتریلر ۵ محور ۸۱ چرخ در دو حالت به اصطلاح محورباز و محوربسته بر روی یک روسازی انعطافپذیر به صورت دینامیکی و با استفاده از نرم افزار آباکوس انجام شده است. در این بررسی، با توجه به تریلرهایموجود در ایران، فاصلهی میان دو محور تشکیلدهندهی محور تاندم در قسمت یدک در نوع محورباز ۲ و در نوع محوربسته ۸.۵ متر و وزن اعمالی به این مدلها با توجه به آئیننامه ایران ) ۴۴ تن برای هر دو مدل( در نظر گرفته شد. وجه تمایز اینتحقیق با سایر تحقیقات، در مدلسازی سه بعدی کامل وسیله نقلیه و بارگذاری دینامیکی آن است که آزمایش را با شرایط موجود در واقعیت، نزدیکتر میکند. در نهایت چنین نتیجهگیری میشود که نیمهتریلرهای ۵محور ۸۱ چرخ با یدک محور باز تغییر شکل کمتری به میزان ۱…. میلیمتر نسبت به نوع محور بسته دارد که با توجه به بار خالص مساوی هردومیتوان نتیجه گرفت که مدل محورباز دارای بازده بیشتر و اثر تخریبی کمتر بر روسازی دارد. همچنین با اندکی تفاوت، نیمهتریلر نوع محوربسته باعث ایجاد تغییر شکل و خرابی بیشتری به سمت پایین نسبت به حالت محوربسته بوده در صورتی که نوع محورباز باعث ایجاد تغییر شکلهای رو به بالای بیشتری در ناحیه میانی مسیر چرخها، نسبت به مدل محور بسته میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.