مقاله مقدمه ای بر خلق تصاویر دنباله دار گرافیکی در تبلیغات مطبوعاتی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقدمه ای بر خلق تصاویر دنباله دار گرافیکی در تبلیغات مطبوعاتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقدمه ای بر خلق تصاویر دنباله دار گرافیکی در تبلیغات مطبوعاتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقدمه ای بر خلق تصاویر دنباله دار گرافیکی در تبلیغات مطبوعاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقدمه ای بر خلق تصاویر دنباله دار گرافیکی در تبلیغات مطبوعاتی :

مقاله مقدمه ای بر خلق تصاویر دنباله دار گرافیکی در تبلیغات مطبوعاتی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در نگره از صفحه ۹۵ تا ۱۰۶ منتشر شده است.
نام: مقدمه ای بر خلق تصاویر دنباله دار گرافیکی در تبلیغات مطبوعاتی
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تصاویر دنباله دار
مقاله تبلیغات
مقاله کادر
مقاله حرکت
مقاله زمان بندی در تصاویر

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در میان شیوه های مختلف تصویرسازی، تصاویر دنباله دار گرافیکی از قابلیت های بیانی، ویژه ای برخوردارند. اما مساله اصلی در این مقاله جستجوی پاسخ این پرسش است که آیا می توان از اینگونه آثار در عرصه هنر گرافیک مطبوعاتی و در جهت تبلیغات تجاری استفاده کرد؟ این تحقیق که به روش توصیفی-تحلیلی انجام شده، سعی در بیان این موضوع دارد که به دلیل وجود تصویر جذاب در «تصاویر دنباله دار گرافیکی» این امکان وجود دارد که با استفاده از این شیوه در مطبوعات، بتوان «پیام مورد تبلیغ» را با تاثیر گذاری بیش تری به مخاطب معرفی کرد. در این جا مطبوعات خود زمینه ساز ایجاد این گونه آگهی های تبلیغاتی و تصویری اند، چرا که دیدن یک مجموعه از تصاویر به هم پیوسته، برای معرفی یک محصول نیاز به وقت و دقت بیش تری دارد که مطبوعات می توانند این امکان را برای همه مخاطبان به وجود آورند. در این آثار، طراح با استفاده از قابلیت های تصویری و در قالب یک داستان مصور و دنباله دار، سعی در معرفی یک کالا یا محصول تجاری دارد. در این جا اطلاعات مورد نظر درباره کالای مورد تبلیغ، در بطن داستان بیان می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.