مقاله تحلیل منحنی اصلی مدول دینامیکی لایههای آسفالتی به روش راهنمای طراحی مکانیستیک تجربی روسازی آشتو MEPDG


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
25 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل منحنی اصلی مدول دینامیکی لایههای آسفالتی به روش راهنمای طراحی مکانیستیک تجربی روسازی آشتو MEPDG دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل منحنی اصلی مدول دینامیکی لایههای آسفالتی به روش راهنمای طراحی مکانیستیک تجربی روسازی آشتو MEPDG  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل منحنی اصلی مدول دینامیکی لایههای آسفالتی به روش راهنمای طراحی مکانیستیک تجربی روسازی آشتو MEPDG،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل منحنی اصلی مدول دینامیکی لایههای آسفالتی به روش راهنمای طراحی مکانیستیک تجربی روسازی آشتو MEPDG :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
مدول دینامیکی |E*| یکی ازمهمترین ورودیهابرای طراحی روسازی آسفالتی به روش مکانیستیک – تجربی آشتو MEPDG است دراین راستا ساخت منحنی های اصلی مدول دینامیکی بهترین معرف رفتارویسکوالاستیک لایه های اسفالتی روسازی راه ها می باشد تعیین منحنی اصلی مدول دینامیکی برای لایه های اسفالتی یکی ازمهمترین چالشهای پژوهشگران و موسسات تحقیقاتی درسالهای اخیر بوده است راهنمای طراحی MEPDG برای تعیین منحنی اصلی مدول دینامیکی لایه های اسفالتی روسازی های درحال بهره برداری سه سطح مختلف طراحی ارایه کرده است : درسطح ۱ نیاز به انجام ازمایش FWD درمحل و مغزه گیری برای تعیین خصوصیات حجمی مخلوط جهت استفاده ازرابطه پیش بینی مدول دینامیکی ویتزاک است درسطح ۲ ازمایش مدول برجهندگی روی مغزه های گرفته شده ازمحل و نیز تعیین خصوصیات حجمی مورد نیاز است درسطح ۳ نیازی به انجام ازمایشهای میدانی و ازمایشگاهی نیست و باتعیین رتبه بندی وضعیت ظاهری روسازی و نیز با دانستن مقادیرتیپ خصوصیات مصالح تخمین مناسبی ازمنحنیهای اصلی مدول دینامیکی به دست می آید این پژوهش درپی تحلیل سطوح سه گانه رو طراحی مکانیستیک – تجربی روسازی آشتو MEPDG برای تعیین منحنی اصلی مدول دینامیکی لایه های اسفالتی روسازی های درحال بهره برداری با مقایسه مدولهای میدانی و ازمایشگاهی و درنهایت ارایه پیشنهاداتی برای توسعه و بهبود روش بااستفاده ازمحاسبات بازگشتی داده های ازمایش FWD است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.