مقاله تدوین چارچوب پیشنهادی در سیاستگذاری بازاریابی با استفاده از تبیین جایگاه هوش تجاری


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تدوین چارچوب پیشنهادی در سیاستگذاری بازاریابی با استفاده از تبیین جایگاه هوش تجاری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تدوین چارچوب پیشنهادی در سیاستگذاری بازاریابی با استفاده از تبیین جایگاه هوش تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین چارچوب پیشنهادی در سیاستگذاری بازاریابی با استفاده از تبیین جایگاه هوش تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تدوین چارچوب پیشنهادی در سیاستگذاری بازاریابی با استفاده از تبیین جایگاه هوش تجاری :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
در عصر اطلاعات ، سازمان برای اینکه بتوانند در رویاروئی با تغییرات متنوع بازار ادامه حیات داده و درنهایت قادر به سیاست گذاری بازار باشد، نیاز به تجزیه وتحلیل بازار دارد. به این منظور، سازمان باید فرآیندهای کسب وکار خود را با استفاده از فناوری های امروزی که هوش تجاری نامیده می شود، بروز رسانی نماید. کسب و کارها با استفاده از هوش تجاری قادر به توسعه سیستم های اطلاعاتی مبتنی بر اطلاعات نهان هستند تا بینشی نسبت به کسب و کار ایجاد کنند که به آنها در اخذ تصمیمات سریعتر و قابل اعتماد تر کمک کند. در این مقاله بعد از معرفی فرایندهای مدیریت بازار، ضرورت قابل توجه نوآوری و خلاقیت در این فرایندها برای رقابت در تجارت جهانی موردبحث قرارگرفته است. بعد از آن، تعاریف هوش تجاری ازنقطه نظر نویسندگان مختلف و اصول و ویژگی های هوش تجاری بیان می شود. درادامه چارچوب و مدل پیشنهادی با توجه به ابعاد متنوع و کارکردهای هوش تجاری برای تقویت ویژگی های سازمان در جهت دستیابی به رویکرد هوش تجاری و دستیابی به منافع آن در روند کسب وکار معرفی می شود. افزایش توسعه حوزه کسب وکار، حضور پیشرو و مبتنی بر هدف در محیط بین المللی و افزایش کارایی سازمان؛ برخی از کارکردهای کلیدی هستند که در ادامه مورد بحث قرار می گیرند. هدف از این مقاله معرفی چارچوب عملی برای کمک به سازمان ها در جهت هدایت اهداف خود به سمت به هوش تجاری است که باعث می شود سازمان ها درک صحیح و به موقع از وضعیت بازار به دست آورند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.