مقاله رتبه بندی عوامل موثر در انتخاب دانشجویان مقطع دکتری از دیدگاه دانشجویان استعداد درخشان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رتبه بندی عوامل موثر در انتخاب دانشجویان مقطع دکتری از دیدگاه دانشجویان استعداد درخشان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبه بندی عوامل موثر در انتخاب دانشجویان مقطع دکتری از دیدگاه دانشجویان استعداد درخشان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبه بندی عوامل موثر در انتخاب دانشجویان مقطع دکتری از دیدگاه دانشجویان استعداد درخشان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبه بندی عوامل موثر در انتخاب دانشجویان مقطع دکتری از دیدگاه دانشجویان استعداد درخشان :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
در مدیریت استعداد این که سازمانها چه افرادی را به منزله استعداد در نظر میگیرند، بسیار مهم است. ای ن پژوهش با هدف اولویت بندی عوامل موثر در انتخاب دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه سیستان و بلوچستان صورت گرفته است لذا پژوهش ازنوع کاربردی و روش تحقیق، توصیفی و پیمایشی میباشد. جامعه آماری پژوهش، گروهی متشکل از دانشجویان پذیرفته شده در مقطع دکتری استعداد درخشان میباشند که نمونه ای به حجم ۱۵ نفر بصورت تصادفی، از بین دانشجویان مدیریت و مدیریتآموزشی پذیرفته شده در سال ۹۳ میباشد . برا ی گردآور ی داده ها ی پژوهش از مصاحبه و پرسشنامه استفاده شده است .معیارهای در نظر گرفته شده شامل: مدرک زبان، تعداد و درجه مقالات، سابقه تدریس، تعداد طرح پژوهشی، مصاحبه دانشگاه، مدرک پیوسته دانشگاهی، سابقه شغلی، نوع دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد می باشد . در ای ن پژوهش ، برای تع یی ن اولوی ت معیارهای اصلی از رویکرد ترکیبی مدل های تصمیم گیری چند معیارهDANP استفاده شده است. نخست با استفاده از ماتر یس مقایسه زوجی، هریک از معیارهای اصلی براساس هدف تعیین اولویت و سپس برا ی شناسائی روابط م ی ان معیارها از تکنی ک DEMATEL بهره گرفته شده است. با استفاده از محاسبات سوپرماتریس حد و تکنیکANP به تعیین اولویت نهائ ی معیارها پرداخته شده است. نتایج نشان داده است که از بین معیارها، معیار مصاحبه دانشگاه بیشترین اولویت و معیارهای تسلط بر زبان ، تعداد و درجه مقالات، تعداد طرحهای پژوهشی، نوع دانشگاه دوره ارشد، سابقه تدریس، مدرک پیوسته، سابقه شغلی به ترتیب در رده های دوم تا هشتم قرار گرفتند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.