مقاله بررسی رابطه بین امیدواری)تفکر خوش بینانه و تفکر بدبینانه( و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۳-۹۴


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین امیدواری)تفکر خوش بینانه و تفکر بدبینانه( و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین امیدواری)تفکر خوش بینانه و تفکر بدبینانه( و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۳-۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین امیدواری)تفکر خوش بینانه و تفکر بدبینانه( و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۳-۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین امیدواری)تفکر خوش بینانه و تفکر بدبینانه( و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین امیدواری تفکر خوش بینانه و تفکر بدبینانه و پیشرفت تحصیلی انجام گرفته است. طرح پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی می باشد. به همین منظور از بین ۰۹۶۶ دانش آموزا دوره دوم ابتدایی شهرستان دلفان، ۹۵۹ نفر ۲۷۱ دختر و ۲۸۱ پسر به شیوه تصادفی نسبی طبقه ای انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها از مقیاس امیدواری نوجوانان هیندز ۲۴۸۵ و معدل دانش آموزان استفاده گردید. برای تعیین ارتباط، جهت و شدت رابطه بین متغیرهای پژوهش از آزمون همبستگی پیرسون و برای مقایسه گروهها از آزمون t گروههای مستقل و برای بدست آوردن ضریب تعیین متغیرها از رگرسیون همزمان استفاده شده است. نتایج نشان داد که امیدواری و ابعاد آن با پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت و معنادار دارند. به علاوه، ترکیب ابعاد امیدواری تفکر خوش بینانه و تفکر بدبینانه می تواند جهت گیری پیشرفت تحصیلی را پیش بینی کند. همچنین بین دو گروه پسر و دختر در میزان داشتن امیدواری و ابعاد آن تفاوت معناداری وجود دارد و بین دو گروه پسر و دختر در پیشرفت تحصیلی تفاوت معناداری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.