مقاله آنالیز حساسیت و بهینه سازی هندسه ی استقرار چرخ و محور فرمان خودروی کلاس A مفهومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله آنالیز حساسیت و بهینه سازی هندسه ی استقرار چرخ و محور فرمان خودروی کلاس A مفهومی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله آنالیز حساسیت و بهینه سازی هندسه ی استقرار چرخ و محور فرمان خودروی کلاس A مفهومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آنالیز حساسیت و بهینه سازی هندسه ی استقرار چرخ و محور فرمان خودروی کلاس A مفهومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله آنالیز حساسیت و بهینه سازی هندسه ی استقرار چرخ و محور فرمان خودروی کلاس A مفهومی :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
در این مقاله پس از بررسی اثرات ارتفاع مرکز غلت سیستم تعلیق مک فرسون جلو بر رفتار دینامیکی خودرو مقدار بهینه این پارامتر برای یک خودروی کلاس A مفهومی تعیین گردیده است. در این پژوهش خودرو در نرم افزار ADAMS/Car مدل شده است. و پس از تحلیل رفتار خودرو در موقعیت های مختلف مرکز غلت ، پروسه بهینه سازی به کمک نرم افزار ADAMS/Insight انجام شده است. نتایج حاکی از اثر قابل توجه موقعیت مرکز غلت بر زاویه غلتش بدنه، نرخ غلتش بدنه و از همه مهمتر پاسخ فرمان دهی خودرو است. همچنین تضاد بین غلتش و سرعت غلتشی با پاسخ فرمان دهی خودرو به وضوح قابل مشاهده است که در فرایند بهینه سازی اثرگذار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.