مقاله طبقه بندی شرکتها بر اساس استراتژی های بازاریابی سبز


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طبقه بندی شرکتها بر اساس استراتژی های بازاریابی سبز دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طبقه بندی شرکتها بر اساس استراتژی های بازاریابی سبز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طبقه بندی شرکتها بر اساس استراتژی های بازاریابی سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طبقه بندی شرکتها بر اساس استراتژی های بازاریابی سبز :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
دنیای مدرن موجب افزایش آلودگی ها و مشکلات زیست محیطی و در نتیجه افزایش نگرانی مردم در رابطه با محیط زیست شده است.این نگرانی ها شروع به خودنمایی در الگوهای خرید آن ها کرده و موجب به وجود آمدن گروه جدیدی از مصرف کنندگان با عنوان مصرف کنندگان سبز شده است. برای بازاریابی موثر محصولات سبز، بازاریابان نیازمند تقسیم بندی مصرف کنندگان سبز به بخش هایی با ویژگی های مشابه و استفاده از آمیخته بازاریابی سبز متمایز برای هر بخش هدف هستند. هدف از این پژوهش آشنا ساختن مدیران شرکتها به فعالیت های بازاریابی سبز و چگونگی تدوین استراتژی های بازاریابی سبز می باشد. در این مقاله هر یک از اجزای کلیدی آمیخته بازاریابی سبز به صورت جداگانه شرح داده شده و در زمینه به کارگیری هر یک، توصیه های کاربردی برای بازاریابان محصولات سبز ارائه شده است. سپس با توجه به پژوهش های تجربی پیشین به مرور ویژگی های مصرف کنندگان سبز و بخش های سبز موجود در بازار پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.