مقاله امکان سنجی بکارگیری سیکل هیبریدی توان کمکی هواپیما
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله امکان سنجی بکارگیری سیکل هیبریدی توان کمکی هواپیما دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله امکان سنجی بکارگیری سیکل هیبریدی توان کمکی هواپیما کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله امکان سنجی بکارگیری سیکل هیبریدی توان کمکی هواپیما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله امکان سنجی بکارگیری سیکل هیبریدی توان کمکی هواپیما :
تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
یکی دیگر ازواحدهای کمکی سیستم پیشرانش هواپیما که جزء منابع تولید توان الکتریکی محسوب شده و مستقل ازموتورهای اصلی ایجادقدرت موتور است واحدتوان کمکی هواپیما apu می باشد که به دلیل جایگزینی سیستم هیبریدی به جای موتورهای توربینی متداول راندمان بالا به همراه کاهش مصرف سوخت را به همراه خواهند داشت به دلیل محدودیت وزنی و حجمی درهواپیما جهت استفاده ازمخازن جداگانه سوخت هیدروژن ، آب و; ازریفورمر سوخت جهت خودگرمایی استفاده شد که به حداقل بخار آب نیازدارد سیستم هیبریدی مورد بررسی باتوجه به شرایط طراحی درسطح دریا توان الکتریکی درحدود ۱۰۵کیلووات بابازده ۶۵درصد تولید کرد که جهت مدلسازی و تحلیل صفربعدی و حالت پایای سیستم وهمچنین رسم گراف ها و نمودارها ازنرم افزار Cycle tempo EES Excel استفاده شده همچنین محاسبات کامل روابط مربوط به پیل سوختی و ریفورمر درسه بخش مجزا بهسازی والکتروشیمیایی وحرارتی ازدیگرمواردانجام شده دراین تحقیق است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.