مقاله رویکرد حسابداری ذهنی درتصمیم گیری مصرف کننده


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رویکرد حسابداری ذهنی درتصمیم گیری مصرف کننده دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رویکرد حسابداری ذهنی درتصمیم گیری مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رویکرد حسابداری ذهنی درتصمیم گیری مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رویکرد حسابداری ذهنی درتصمیم گیری مصرف کننده :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
در بیشتر تئوریهای اقتصادی فرض بر این است که افراددر رویارویی با رویدادهای اقتصادی منطفی عمل نموده و همه اطلاعات موجود را در فرایند تصمیم گیری خود در نظر می گیرند. اما برخی از یافته ها حاکی از شایعنبودن رفتار منطقی در تصمیم گیری هاست. یک تفسیر از تئوری نئوکلاسیک مصرف کننده نشان میدهد که مصرف کننده مسئلهای بسیار پیچیدهای را حل میکند. براساس یک دیدگاه ساده و شهودی، مصرف کننده با در پیش گرفتن یکرویکرد از بالا به پایین، ابتدا بودجه خود را به طبقاتاصلی تقسیمبندی نموده و سپس هر طبقه اصلی را به طبقات فرعی تقسیم میکند. چنین دیدگاهی منجر به ظهور پدیدهایبه نام حسابداری ذهنی گردیده است. در این مقاله سعی شده است به تبیین حسابداری ذهنی و اثرات آن بر تصمیم گیری افراد پرداخته شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.