مقاله بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت کیفیت جامع و بازاریابی مطالعه موردی (شرکت نورد و لوله صفا شهرستان ساوه)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت کیفیت جامع و بازاریابی مطالعه موردی (شرکت نورد و لوله صفا شهرستان ساوه) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت کیفیت جامع و بازاریابی مطالعه موردی (شرکت نورد و لوله صفا شهرستان ساوه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت کیفیت جامع و بازاریابی مطالعه موردی (شرکت نورد و لوله صفا شهرستان ساوه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت کیفیت جامع و بازاریابی مطالعه موردی (شرکت نورد و لوله صفا شهرستان ساوه) :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
بر طبق تعریف عمل بازاریابی با هدف یکسان، مسئول شناسایی نیازهای مشتریان است. همه باید در فرآیند تشخیص و معرفی نیازهای مشتریان و این که چگونه این نیازها به صورت مؤثر برآورده شوند سهیم باشند. داده های تحقیق توسط پرسشنامه استاندارد مدیریت کیفیت جامع (سیتکین) و پرسشنامه عملکرد بازاریابی (ژوران) استفاده شده است و روایی محتوای آن توسط اساتید مدیریت تایید شده اند . تعداد ۰۵ پرسشنامه جمع آوری شده و به وسیله نرم افزار SPSS مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت . این پژوهش از نوع همبستگی می باشد و نرمال بودن داده ها نیز تأیید شده است و همچنین جهت تجزیه و تحلیل آمار این پژوهش از آزمون همبستگی پیرسون و آزمون اسپیرمن و آزمون T و تحلیل واریانس استفاده خواهد شد ..نتایج حاصله از این پژوهش نشان می دهد که رابطه مثبت ومعنی داری بین مدیریت کیفیت جامع وابعاد آن با عملکرد یازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا شهرستان ساوه وجود دارد. لازم بذکر است که پژوهشگردر انجام این پژوهش برای بررسی مدیریت کیفیت جامع نظر سیتکین و برای سنجش عملکرد بازاریابی نظر ژوران را مد نظر قرار داده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.