مقاله ارائه مدلی از تاثیر کارآفرینی شرکتی بر رفتار شهروندی در شرکتهای کوچک و متوسط
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه مدلی از تاثیر کارآفرینی شرکتی بر رفتار شهروندی در شرکتهای کوچک و متوسط دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه مدلی از تاثیر کارآفرینی شرکتی بر رفتار شهروندی در شرکتهای کوچک و متوسط کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی از تاثیر کارآفرینی شرکتی بر رفتار شهروندی در شرکتهای کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه مدلی از تاثیر کارآفرینی شرکتی بر رفتار شهروندی در شرکتهای کوچک و متوسط :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
در اقتصاد رقابتی و پر از تغییرات بنیادین امروز، کارآفرینی به عنوان موتور و نیروی محرکه توسعه اقتصادی شناخته می شود که می تواند سبب رشد و توسعه اقتصادی کشورها، افزایش بهره وری و رفاه اجتماعی شود. از سوی دیگر مفهوم رفتار شهروندی سازمانی، تحولی در حوزه رفتار سازمانی ایجاد نموده است. این مفهوم مسلماً باعث شده است که سازمان ها نوآور، منعطف، بهره ور و در برابر بقا و موفقیتشان مسئول باشند. رفتار شهروندی سازمانی باعث ارتقاء اثربخشی و کارایی می گردد ازجمله رفتارهای شهروندی می توان به اطاعت سازمانی ، وفاداری و مشارکت سازمانی اشاره کرد که مولفه های آن عبارتند از آداب اجتماعی، نوع دوستی ، وجدان کاری، جوانمردی و نزاکت . از جمله راههای تقویت رفتار شهروندی سازمانی و ارتقاء آن در سازمان را می توان از طریق مباحث گزینش و استخدام ، آموزش وتوسعه ، ارزیابی عملکرد و جبران خدمت و نهایتا نقشهای غیر رسمی دنبال کرد . هدف اصلی این پژوهش ارائه مدلی از تاثیر کارآفرینی شرکتی بر رفتار شهروندی در شرکتهای کوچک و متوسط است. همچنین یافته های این پژوهش نشان داد که کارآفرینی در شرکتهای کوچک و متوسط بر رضایت شهروندی موثر است و بین این دو مفهوم ارتباط وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.