مقاله استفاده ازداده کاوی در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شرکت های بیمه مطالعه موردی در زمینه شناسایی مشتری


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده ازداده کاوی در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شرکت های بیمه مطالعه موردی در زمینه شناسایی مشتری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده ازداده کاوی در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شرکت های بیمه مطالعه موردی در زمینه شناسایی مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده ازداده کاوی در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شرکت های بیمه مطالعه موردی در زمینه شناسایی مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده ازداده کاوی در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شرکت های بیمه مطالعه موردی در زمینه شناسایی مشتری :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
بازار بیمه هر روز پیش از پیش رقابتی می شود. بیمه نامه های متعددی نیز مرتبط با جنبه های مختلف زندگی به وجود آمده اند. شرکت های بیمه به منظورموفقیت در ارائه خدمات بهتر و توسعه کسب و کار خود باید توصیف بهتری از مشتریان و نیاز های آن ها داشته باشند. شرکت های بیمه حجم عظیمی ازداده ها در مورد بیمه شوندگان را ثبت می کنند ولی از آنها نمی توانند بدین منظور استفاده مناسبی بکنند. داده کاوی علمی جدیدی است که توانایی کاربا حجم عظیم داده ها و کشف دانش پنهان موجود در آن ها را دارد و استفاده از آن در این مورد می تواند مفید باشد. در این مقاله طرحی کاربردی برایاستفاده از داده کاوی در جنبه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می شود تا شرکت های بیمه بتوانند خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهند که نتیجه آن رضایت بیشتر مشتری و موفقیت بیشتر شرکت ها بیمه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.