مقاله ارزیابی وفاداری مشتریان در فروشگاههای مدرن کلان شهر تبریز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی وفاداری مشتریان در فروشگاههای مدرن کلان شهر تبریز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی وفاداری مشتریان در فروشگاههای مدرن کلان شهر تبریز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی وفاداری مشتریان در فروشگاههای مدرن کلان شهر تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی وفاداری مشتریان در فروشگاههای مدرن کلان شهر تبریز :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف پژوهش حاضر تعیین تاثیر به کارگیری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان میباشد. در این پژوهش، تاثیر به کارگیری سیستم مدیریتارتباط با مشتری و ابعاد آن شامل تمرکز بر مشتریان کلیدی، سازماندهی فرآیند کسب و کار، مدیریت دانش، برخورداری از فنآوریهای بهروز بر وفاداری مشتریان تعیینمیشود. پژوهش حاضر از نظر روش، پیمایشی و از نظر نوع، تحلیلی و از حیث هدف، کاربردی است. جامعهی آماری پژوهش حاضر، مدیران سطوح مختلف و کارکنانفروشگاهها و مشتریان فروشگاههای زنجیرهای مدرن در کلان شهر تبریز می باشد. نمونه ی آماری برای مدیران سطوح مختلف و کارکنان و مشتریان بر اساس فرمول کوکرانبه ترتیب به تعداد ۱۹۳ نفر و ۳۸۵ نفر به دست آمده است. روش نمونه گیری به صورت خوش های چند مرحله ای می باشد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات ازروشهای آماری توصیفی و استنباطی استفاده و برای توصیف آماری متغیرها، توزیع فراوانی و شاخص های مرکزی و پراکندگی محاسبه شد و همچنین برای آزموناستنباطی فرضیه ها از آزمون های پیرسون و رگرسیون خطی چندگانه به روش گام به گام و برای انجام محاسبات مربوط به تجزیه و تحلیل اطلاعات از بسته های نرم افزاریSPSS استفاده شد. یافته های پژوهش نشان می دهد که به کارگیری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان تاثیر دارد و هم چنین بین تمرکز بر مشتریان کلیدی، سازماندهی فرآیند کسب و کار، مدیریت دانش و بر خورداری از فنآوری های بهروز با وفاداری مشتریان همبستگی مستقیم و معنی داری وجود دارد. در ضمن عوامل موثر از ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان شامل تمرکز بر مشتریان کلیدی می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.