مقاله اهمیت شخصیت خرده فروش در تصمیم گیری مصرف کنند گان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اهمیت شخصیت خرده فروش در تصمیم گیری مصرف کنند گان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اهمیت شخصیت خرده فروش در تصمیم گیری مصرف کنند گان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اهمیت شخصیت خرده فروش در تصمیم گیری مصرف کنند گان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اهمیت شخصیت خرده فروش در تصمیم گیری مصرف کنند گان :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
شخصیت خرده فروش از جمله مؤلفه هایی است که محققان به هنگام انجام تحقیقات مربوط به وفا داری و رضایت مشتری تأکید قابل توجهی به آن میکنند. در دنیای بسیار رقابتی امروز، خرده فروشان نگران ایجاد وفا داری در مشتریان از طریق برقراری ارتباط مناسب می باشند. با توجه به این محیطرقابتی، برند می تواند در صنعت خرده فروشی به منظور تحت تأثیر قرار دادن ادراکات مصرف کننده و انگیزه او در انتخاب فروشگاه اهمیت خاصی داشتهباشد . محققان دریافته اند که برند ها همانند انسانها دارای شخصیت می باشند که آنها را در ذهن مشتریان متمایز می کند. شخصیت برند همچنین ممکناست ترجیحات مصرف کنند گان را تحت تأثیر قرار داده، وابستگی عاطفی به برند را افزایش دهد، و اعتماد و وفا داری را در مصرف کنندگان ایجاد نماید. دراین مقاله بعد از بررسی تئوریهای مرتبط با شخصیت انسانی به بررسی کاربرد این نظریه ها در خصوص شناسایی شخصیت خرده فروش پرداخته خواهد شد.با توجه به شباهت های ارائه شده بین شخصیت برند و شخصیت خرده فروش، پیشنهاد می کنیم که از مؤلفه های شخصیت برند برای سنجش شخصیتخرده فروش استفاده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.