مقاله شناسایی حالات بالقوه خرابی و آثار آن در خدمات بانکی (تحقیق موردی:تعدادی از شعب بانک ملی)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی حالات بالقوه خرابی و آثار آن در خدمات بانکی (تحقیق موردی:تعدادی از شعب بانک ملی) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی حالات بالقوه خرابی و آثار آن در خدمات بانکی (تحقیق موردی:تعدادی از شعب بانک ملی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی حالات بالقوه خرابی و آثار آن در خدمات بانکی (تحقیق موردی:تعدادی از شعب بانک ملی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی حالات بالقوه خرابی و آثار آن در خدمات بانکی (تحقیق موردی:تعدادی از شعب بانک ملی) :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
مقدمه: امروزه تمامی موسسات به منظور حفظ و ارتقا سطح کیفیت به سمت مدیریت خطرات احتمالی حرکت کرده اند. تکنیک مورد استفاده متداول موسسات امروزی جهت شناسایی خطرات احتمالی، تکنیک تجزیه و تحلیل حالات بالقوه خرابی و آثار آن (FMEA) می باشد. در این مقاله هدف شناسایی حالات بالقوه خرابی و آثار آن در بخش ارائه خدمت به مشتری در یکی از شعب بانکی میباشد. ارائه خدمات از جمله مهمترین وظایف یک بانک است و موفقیت در این زمینه و افزایش کیفیت آن نیز هدف هر بانکی می باشد.روش بررسی: در یک مطالعه مقطعی، خدمات دستگاه خودپرداز با استفاده از رابطه نمره اولیت ریسک برای خدمات فوق مورد بررسی قرار گرفت. با استفاده ازپرسشنامه نظر کارمندان بانک جمع آوری شد. تحقیق کاربردی و پیمایشی می باشد. یافته ها: نتایج نشان داد که در میان حالات بالقوه شکست در دستگاه خودپرداز کم شدن وجه از حساب انتقال دهنده و عدم انتقال وجه به حساب دریافت کننده توسط دستگاه، دارای ریسک خرابی بیشتری است. بنابراین در ترتیب دادن خطاهای بالقوه دستگاه خودپرداز،کم شدن وجه از حساب انتقال دهنده،عدم انتقال وجه به حساب دریافت کننده رتبه اول،خورده شدن کارت توسط دستگاه رتبه دوم، عدم موجودی وجه رتبه سوم و عدم وجود کاغذ جهت رسید رتبه چهارم را به خود اختصاص داده اند. نتیجه گیری: با توجه به نارضایتی های زیادی که از خطاهای بالقوه ممکن است ایجاد شود میتوان با به کارگیری اقدامات کنترلی مناسب نمره ریسک خطاها را کاهش داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.