مقاله بررسی عوامل کلیدی موفقیت برندسازی داخلی در بانک ملت (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان تهران)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل کلیدی موفقیت برندسازی داخلی در بانک ملت (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان تهران) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل کلیدی موفقیت برندسازی داخلی در بانک ملت (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل کلیدی موفقیت برندسازی داخلی در بانک ملت (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل کلیدی موفقیت برندسازی داخلی در بانک ملت (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان تهران) :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
همانطور که مشهود است، یکی از ویژگیهای حاکم بر صنعت بانکداری ایران، شباهت بسیار زیاد خدمات ارائه شده از جانببانکهای مختلف است. تقرییاً بانکها دارای سبد خدمتی یکسانی هستند به گونهای که مشتری قادر نیست به طور کامل بینخدمات بانکها تبعیض قائل شود. نوآوری در یک بانک، سریعاً در دیگر بانکهای به کار گرفته میشود. این شدت به کاریخدمات جدید توسط دیگر بانکها، حتی به کمتر از یک هفته نیز رسیده است. در یک چنین شرایطی، تصورات و نگرش هایذهنی، به شدت بر نحوه تفسیر اطلاعات و تبیین نوع رفتار نسبت به برنامه های بازاریابی یک بانک اثرگذار است. بنابراین یکیاز نقاط تمایز بنیادی و اثربخش در یک چنین صنعتی، روآوردن به تصویرسازی و ایجاد جنبه های ناملموس است. پس تقویتو ایجاد برندی قوی برای بانکها، میتواند به عنوان یک استراتژی اثربخش جهت کسب مزیت رقابتی محسوب گردد.بنابراین، در این تحقیق، در صدد برآمدیم تا با بررسی مبانی نظری تحقیق و مدل های موجود در زمینه برندسازی داخلیمدل مفهومی تحقیق را ارائه و به آزمون فرضیات بپردازیم. از اینرو جهت بررسی مدل تحقیق تعداد ۳۳۴ نفر از کارکنان بانکملت که انتخاب و پرسشنامه ای شامل ۳۵ سوال با طیف ۵ گزینه ای لیکرت میان آنان توزیع گردید. برای تجزیه تحلیل دادهها از تحلیل عاملی تأییدی جهت سنجش مدل های اندازه گیری و از تحلیل مسیر جهت سنجش مدل های ساختاری استفاده شده است.بطور خلاصه این تحقیق به این نتیجه رسید که فعالیت های منابع انسانی برند محور و رهبری برند بر تعهد برند تاثیر دارد وتعهد به برند نیز موجب رفتار های شهروندی برند محور می گردد و رفتار های شهروندی برند نیز تاثیر نسبتاً زیادی بر قدرتبرند دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.