مقاله مدلسازی و شبیهسازی موتورالقایی سهفاز روتور قفس سنجابی دوبل به منظور تحلیل رفتار دینامیکی آن، با استفاده ازSimulink/Matlab
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلسازی و شبیهسازی موتورالقایی سهفاز روتور قفس سنجابی دوبل به منظور تحلیل رفتار دینامیکی آن، با استفاده ازSimulink/Matlab دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلسازی و شبیهسازی موتورالقایی سهفاز روتور قفس سنجابی دوبل به منظور تحلیل رفتار دینامیکی آن، با استفاده ازSimulink/Matlab کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی و شبیهسازی موتورالقایی سهفاز روتور قفس سنجابی دوبل به منظور تحلیل رفتار دینامیکی آن، با استفاده ازSimulink/Matlab،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلسازی و شبیهسازی موتورالقایی سهفاز روتور قفس سنجابی دوبل به منظور تحلیل رفتار دینامیکی آن، با استفاده ازSimulink/Matlab :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
تئوری قابهای مرجع به عنوان روشی موثر برای تجزیه و تحلیل ماشینهای الکتریکی شناخته شده است. در این مقاله از تبدیلqd0 پارک که یک تبدیل سهفاز به دوفاز میباشد و دارای یک مولفه هموپلار است، در قاب مرجع اختیاری برای مدلسازی و شبیهسازی یک موتورالقایی قفس سنجابی دوبل استفاده شده است. برای این منظور در ابتدا معادلات مربوطه آورده شده است و سپس از روی این معادلات، بلوکهای شبیه سازی گام به گام در محیطSimulink/Matlabپیاده سازی شده است. نتایج حاصل از شبیهسازی به وضوح نشان میدهد که تئوری قابهای مرجع در واقع یک الگوریتم جالب برای تجزیه و تحلیل رفتار ماشینهای الکتریکی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.