مقاله بررسی ابعاد واگذاری خدمات به بخش غیردولتی و حقوق شهروندی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی ابعاد واگذاری خدمات به بخش غیردولتی و حقوق شهروندی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی ابعاد واگذاری خدمات به بخش غیردولتی و حقوق شهروندی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ابعاد واگذاری خدمات به بخش غیردولتی و حقوق شهروندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی ابعاد واگذاری خدمات به بخش غیردولتی و حقوق شهروندی :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروزه مدیران دریافته اند باید از نقش کنترلی خود کاسته و به نقش های مذاکره گر، پشتیبانی، تحلیلگر، راه حل دهنده وکمک دهنده بیفزایند. در اینراستا دیدگاه غالب در مدیریت، کاهش فعالیت های دولتی و حرکت به سمت کوچک سازی، مهندسی مجدد، خصوصی سازی، برون سپاری و پیمانکاری،هستند. حال آنکه که بسیاری از موانع و مشکلات حقوق شهروندی در ایران، بیش از هرگونه عامل معطوف به عدم تبیین مناسب جایگاه حقنوقشهروندی، فقدان آموزش های مطلوب شهروندی و عدی نهادینه شدن آن در امعه است. در این تحقیق، با استفاده از روش مرور منابع و ادبیات مربوطبه بررسی ماهیت واگذاری خدمات و فعالیتهای سازمانهای دولتی به بخش خصوصی، پرداخته و در ادامه مفهوم حقوق شهروندی و احقناق آن در برونسپاری فعالیتها مورد تعریف و بررسی قرارگرفته تا ارتقاء و احقاق حقوق شهروندی در این ارتباط به عنوان یک مزیت رقابتی، محسوب گردیده وملموس تر شود. بنابراین، از آنجا که مدیریت دولتی نوین با برون سپاری وکاهش تعهدات دولتی به انجای فعالیت های تصدی گری از طریق واگذاریفعالیتها به بخش خصوصی یا غیرانتفاعی پشتیبانی نموده و همچنین، مشارکت شهروندی برخاسته از هوش جمعی عمومی، می باشد. در این راستا لازماست، ضمن توجه به ضعف ناشی از توان تئوریکی و عدی توانایی در تهیه ی برنامه های مدون در سازمان های غیردولتی سعی گردد، با آموزش و توانمنندسازی اعضاء، امکان دستیابی به منابع اطلاعاتی و استفاده از آنها برای اعضاء فراهم آید، اما از آنجا که کشور ایران مسیر نوپایی را در حوزه ی آموزششهروندی طی نموده و از تجارب زیادی در این حوزه برخوردار نیست؛ لذا برای موفقیت بیشتر در این رویکرد بهتر است، تجارب بنن المللی در حوزهآموزش شهروندی را سرلوحه برنامه های تربیتی خود قرارداده و از تجارب ارزنده و گرانقدرکشورهای موفق منطبق با اصول و موازین اسلامی؛ در این امراستفاده نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.