مقاله بررسی تاثیر کیفیت درک شده، قیمت نسبی و ریسک بر ارزش و تمایل مشتری به خرید کالا مطالعه موردی:(موبایل)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر کیفیت درک شده، قیمت نسبی و ریسک بر ارزش و تمایل مشتری به خرید کالا مطالعه موردی:(موبایل) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر کیفیت درک شده، قیمت نسبی و ریسک بر ارزش و تمایل مشتری به خرید کالا مطالعه موردی:(موبایل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر کیفیت درک شده، قیمت نسبی و ریسک بر ارزش و تمایل مشتری به خرید کالا مطالعه موردی:(موبایل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر کیفیت درک شده، قیمت نسبی و ریسک بر ارزش و تمایل مشتری به خرید کالا مطالعه موردی:(موبایل) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر کیفیت درک شده، ریسک و قیمت نسبی بر ارزش درک شده و تمایل مشتری به خرید موبایل است. روش تحقیق از لحاظ هدفکاربردی، از نظر نحوه ی گردآوری داده ها یک تحقیق توصیفی- پیمایشی و علی می باشد. جامعه آماری این پژوهش را دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تشکیل داده اند که طبق فرمول کوکران تعداد آن ۲۷۷ نفر می باشد. علاوه بر آن برای ارزیابی فرضیات تحقیق و روابط میان متغیرها از ابزارپرسشنامه جهت گردآوری داده ها استفاده شده است. در این پژوهش از پرسشنامه استاندارد استفاده شده است. برای سنجش پایایی پرسشنامه آلفای کرونباخ ،اسپلیت هالف و تست بازآزمایی محاسبه گردید. در این پژوهش از تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی برای شناسایی عوامل تاثیرگذار و برای آزمون فرضیات از روش مدل یابی معادلات ساختاری با نرم افزار لیزرل استفاده شده است. یافته های حاصل از پژوهش و تجزیه و تحلیل فرضیه ها نشان داد که ارزش درک شده بر تمایل به خرید تاثیری ندارد. ریسک درک شده، کیفیت درک شده و قیمت نسبی هر سه بر ارزش درک شده تاثیر دارند. قیمت نسبی بر کیفیت درک شده کالا و کیفیت درک شده بر ریسک درک شده تاثیر می گذارد.در نهایت ۷ فرضیه از ۹ فرضیه مورد تایید قرار گرفت و فرضیه ۱ و ۲ رد شد. پیشنهاد این پژوهش به محققان آینده بررسی درک مشتری از ارزش با ویژگی های دیگری علاوه بر کیفیت، ریسک و قیمت و مقایسه نتایج حاصل از آن با پژهش حاضر، انجام این پژوهش درمورد کالاهای دیگر و در شهرهای دیگر و در نهایت ارائه راهکارهای مناسب.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.