مقاله تاثیر پدیده رچتینگ در بروز آسیب در چرخه ای راه آهن


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر پدیده رچتینگ در بروز آسیب در چرخه ای راه آهن دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر پدیده رچتینگ در بروز آسیب در چرخه ای راه آهن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر پدیده رچتینگ در بروز آسیب در چرخه ای راه آهن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر پدیده رچتینگ در بروز آسیب در چرخه ای راه آهن :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در این مقاله سعی شده است ضمن معرفی پدیده رچتینگ در چرخهای راه آهن به نحوه بروز این پدیده در چرخهای راه آهن و اثرات آن در بروز آسیب در چرخها پرداخته شود. همچنین به تعامل خستگی تماسی غلتشی با پدیده سایش و رابطه سختی وسایش در چرخ پرداخته می شود. روش سریع، معقول و دقیق شناسایی سطوح بارگذاری متناظر با پدیده های رچتینگ و خستگی با دوره سیکل پایین در تماس غلتشی، استفاده از نمودار شیکدان است. این نمودار رفتار ماده را تحت تاثیر عواملی چون بارهای عمودی، ابعاد منطقه تماس، ضریب اصطکاک تماسی نشان می دهد. شیکدان نمودار تحلیل شرایط تماس چرخ وریل است که برای محدوده های رفتار الاستیک، الاستیک پلاستیک و رچتینگ تعریف شده است. در ادامه به مدلسازی اجزاء – محدود در نرم افزار ABAQUS برای چرخ مسافری در تماس با ریل U33 تحت شرایط بارگذاری شبه استاتیک و تحلیل نیروهای تماسی بر اساس نمودار شیکدان پرداخته می شود. با توجه به اینکه در بسیاری از خطوط ایران از پروفیل ریل U33 استفاده می شود، می توان با جایگزینی آنها با پروفیل UIC60 به بهبود رفتار تماسی و کاهش تنشهای منطقه تماس کمک فراوانی نمود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.