مقاله بررسی رابطه فرسودگی تحصیلی با مولفه های ادراکات محیطی مدرسه ای در دانش آموزان سال دوم متوسطه


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه فرسودگی تحصیلی با مولفه های ادراکات محیطی مدرسه ای در دانش آموزان سال دوم متوسطه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه فرسودگی تحصیلی با مولفه های ادراکات محیطی مدرسه ای در دانش آموزان سال دوم متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه فرسودگی تحصیلی با مولفه های ادراکات محیطی مدرسه ای در دانش آموزان سال دوم متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه فرسودگی تحصیلی با مولفه های ادراکات محیطی مدرسه ای در دانش آموزان سال دوم متوسطه :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه فرسودگی تحصیلی دانش آموزان بر اساس مولفه های ادراکات محیطی به روش همبستگی انجام شد نمونه پژوهش ۲۹۶ (دانش آموز پسر و دختر) بود که به شیوه ی نمونه گیری طبقه ای تصادفی، از دبیرستان های دورهی متوسطه شهر مریوان انتخاب شدند و به سه پرسشنامه متشکل از ادراکات محیطی کلاس، کمک خواهی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی پاسخ دادند. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از رگرسون جندگانه به روش گام گام استفاده شد نتایج نشان داد که سه متغیر لذت ، علاقه و انتخاب وارد مدل شدند و از بین ۳ متغیر علاقه ، لذت، انتخاب ، بزرگترین ضریب بتا برابر با ۰/۴۱ مربوط به مولفه های لذت و علاقه برای پیش بینی میزان فرسودگی تحصیلی میباشد. یعنی متغیر علاقه و لذت قویترین سهم را برای تبیین فرسودگی تحصیلی فراهم می آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.