مقاله بررسی رابطه بین مشوق های فروش و وفاداری مشتریان به فروشگاه های لوازم التحریر علی آباد کتول


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین مشوق های فروش و وفاداری مشتریان به فروشگاه های لوازم التحریر علی آباد کتول دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین مشوق های فروش و وفاداری مشتریان به فروشگاه های لوازم التحریر علی آباد کتول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین مشوق های فروش و وفاداری مشتریان به فروشگاه های لوازم التحریر علی آباد کتول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین مشوق های فروش و وفاداری مشتریان به فروشگاه های لوازم التحریر علی آباد کتول :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
خرده فروشان برای آن که مشتریانی وفادار داشته باشند می بایست با استفاده از متغیرهای قابل کنترل،شرایطی را مهیاسازند تا مصرف کنندگان با حضور در فروشگاه هایشان به تجربیاتی مثبت دست یابند،آن ها می توانند بدین وسیله اثراتمتغیرهای غیرقابل کنترل را نیز تسکین دهند . در این تحقیق ابتدا به معرفی مختصر تجربه مشتریان خرده فروشی و عوامل تاثیر گذار قابل کنترل و غیر قابل کنترل بر آن پرداخته و سپس به تعیین ارتباط میان مشوق های فروش)به عنوان زیرمجموعهای از عامل ترفیع و ارتباطات با وفاداری مشتریان به فروشگاه پرداخته می شود . جامعه آماری این پژوهش نیز مشتریانفروشگاه های لوازم التحریر علی آباد کتول می باشند که لااقل یک بار از این فروشگاه هاخرید کرده اند . مشوق های فروش که در حقیقت متغیرهای مستقل این تحقیق به شمار می روند عبارتند از : کوپن خرید، تخفیفات ، کالاهای رایگان )هدیه( و وفاداری به فروشگاه نیز به عنوان متغیروابسته این پژوهش با استفاده از سه مولفه ارتباطات کلامی،تعهد و رفتار پس از خرید سنجیده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.